![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 8th July 2012 - 08:44) [snapback]410346[/snapback] აუ ნერვები მეშლება რა ამის დედაც, პადვესკა ვერ მიშოვია რასპორკა ვერ მიშოვია, თუ რამე იყიდება ფორესტერებისთვის ყიდულობენ ვერ გავიგე რაში ჭირდებათ, მე კიდე დავდივარ სტოკი მანქანით პარნიზე რა სხვაგან არ ვიცი და საბჭოთა კავშირს დროს თუ პილოტს პირველი თანრიგი არ ჰქონდა ავტოსპორტში - არ აძლევდნენ მანქანის გადაკეთების უფლებას. რეგულირება კეთდება კონკრეტული ტრეკისთვის რომ პადვესკის ხარჯზე ნახევარი წამი მოიგო და თუ არ იცი დარეგულირება, მაშინ სჯობია პადვესკა სტოკი იყოს, რამეთუ სტოკი პადვესკა ყველაზე გასაშუალოებულია და ყველანაირი გზისთვისაა. იდეალურ შემთხვვაში პადვესკა ნასტროიკდება კონკრეტული ტრეკისთვის, ანუ იანგარიშება საუკეთესო ვარიანტი თითოეული მოსახვევისთვის , მერე ამ იდეალური ვარიანტებიდან გადაიანგარიშებენ თითოეულის შემთხვევაში რამდენს წააგებენ იმ მოსახვევებში , რომლისთვისაც ეს ნასტროიკა იდეალირი არაა და საბოლოო ჯამში გამოყავსთ კონკრეტული ტრეკისთვის ოპტიმალურ ვარიანტს. მართალია ამ ნასტროიკებს აკეთებს ტექნიკური ჯგუფი, მაგრამ პილოტმა უნდა უთხრას რომ ამ მოსახვევში სჭრდება უფრო ხისტი უკანა მარცხენა ამორტიზატორი , ასე რომ ეს საქმე არც ისე იოლია და საკმაოდ დიდ გამოცდილებას მოითხოვს, მითუმეტეს პარნის დროს, როცა წინასწარ არ გაქვს იმის საშუალება რომ ტრეკზე ბევრი ივარჯიშო ტა თითოეული მოსახვევის ოპტიმალური ვარიანტები არჩიო |
|
|
![]() ![]() |