![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 8th July 2012 - 09:04) [snapback]410348[/snapback] სხვაგან არ ვიცი და საბჭოთა კავშირს დროს თუ პილოტს პირველი თანრიგი არ ჰქონდა ავტოსპორტში - არ აძლევდნენ მანქანის გადაკეთების უფლებას. რეგულირება კეთდება კონკრეტული ტრეკისთვის რომ პადვესკის ხარჯზე ნახევარი წამი მოიგო და თუ არ იცი დარეგულირება, მაშინ სჯობია პადვესკა სტოკი იყოს, რამეთუ სტოკი პადვესკა ყველაზე გასაშუალოებულია და ყველანაირი გზისთვისაა. იდეალურ შემთხვვაში პადვესკა ნასტროიკდება კონკრეტული ტრეკისთვის, ანუ იანგარიშება საუკეთესო ვარიანტი თითოეული მოსახვევისთვის , მერე ამ იდეალური ვარიანტებიდან გადაიანგარიშებენ თითოეულის შემთხვევაში რამდენს წააგებენ იმ მოსახვევებში , რომლისთვისაც ეს ნასტროიკა იდეალირი არაა და საბოლოო ჯამში გამოყავსთ კონკრეტული ტრეკისთვის ოპტიმალურ ვარიანტს. მართალია ამ ნასტროიკებს აკეთებს ტექნიკური ჯგუფი, მაგრამ პილოტმა უნდა უთხრას რომ ამ მოსახვევში სჭრდება უფრო ხისტი უკანა მარცხენა ამორტიზატორი , ასე რომ ეს საქმე არც ისე იოლია და საკმაოდ დიდ გამოცდილებას მოითხოვს, მითუმეტეს პარნის დროს, როცა წინასწარ არ გაქვს იმის საშუალება რომ ტრეკზე ბევრი ივარჯიშო ტა თითოეული მოსახვევის ოპტიმალური ვარიანტები არჩიო ვარჯიშის საშუალება რომ გვქონდეს, მაგარი იქნებოდა, მაგრამ ... |
|
|
![]() ![]() |