![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
შენი დადებული ინფო რეგულირებსთან დაკავშირებით არის განკუთვნილი წინა წამყვანი თვლებისთვის, ეგ არ არის 4X4-ზე ![]() ![]() ციტატა(VADA @ 6th July 2012 - 23:21) [snapback]410103[/snapback] თუ კლირენსი წინ უფრო დაბალია ვიდრე უკან, მაშინ წინა ბორბლების მოჭიდება მეტია საფარის მიმართ და მანქანაც უკეთ უხვევს. თუ უკან უფრო დაბალია კლირენსი, მაშინ მანქანა უფრო მიდრეკილია წინა ღერძის სნოსისკენ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jul 9 2012, 09:30) [snapback]410572[/snapback] VADA შენი დადებული ინფო რეგულირებსთან დაკავშირებით არის განკუთვნილი წინა წამყვანი თვლებისთვის, ეგ არ არის 4X4-ზე ![]() ![]() გააჩნია წინა და უკანა გიტარების სამაგრი წერტილების განლაგებას და საბოლოო ჯამში გადახრის წერტილების მიხედვით გადახრის ღერძის დახრას წინა უკანასთან მიმნართებაში |
|
|
![]() ![]() |