![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
კვირა 11:00
საქართველოს ეროვნული ავტოსპორტის ფედერაცია 8 ივლისს ატარებს მოყვარულთა რალს. ბევრს ვერაფერს გეტყვით ამის შესახებ ჯერჯერობით, ვინაიდან ამის უფლება არ გვაქვს. სტარტი - იპოდრომის ცენტრალური შესასვლელიდან 11:00სთ-ზე. ადგილზე 15 წუთით ადრე დაგირიგდებათ ლეგენდები (რუქები). ვინც არ იცის რა არის მოყვარულთა რალი მოკლედ აღვწერ, მრბოლელები გადიან მონაკვეთებს, სადაც ჩვეულებრივ მოქალაქეებს არ აქვთ შეზღუდული მოძრაობა, მათ ყოველგვარი წესთა დაცვით უნდა გაიარონ მოცემული ადგილები და შეეცადონ მოცემულ დროში მივიდნენ “finish”–თან საჯარიმო ქულების გარეშე. ასევე იქნება ჩქაროსნული სპეცმონაკვეთები. ეკიპაჟი შედგება ორი ადამიანისგან - პილოტი, შტურმანი, როგორც პროფესიონალთა რალზე. ვისაც აქვს სურვილი ცალკე იქნება გუნდური ჩათვლა, გუნდი აუცილებლად უნდა შედგებოდეს სამი ეკიპაჟისგან და ჰყავდეს კაპიტანი. გამარჯვებულ გუნდს გადაეცემა სამახსოვრო პრიზები. დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით 599 97 11 33 მონაწილეობის მიღება შეუძლია ნებისმიერ ადამიანს, რომელსაც აქვს მართვის მოწმობა და ავტომობილი. რეგისტრაცია შაბათს 14:00სთ-დან 18:00სთ-მდე. რეგისტრაციის ღირებულება ეკიპაჟზე 40 ლარი. დიდ ბოდიშს ვუხდი ყველას აქამდე არც თემა, რომ არ გაიხსნა და არც ინფო დაიდო, უბრალოდ რაღაც კარგ საქმეზე დავრბივართ და დიდი იმედი გვაქვს ყველას, რომ გამოვა. წარმატებებს გისურვებთ ყველას |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,551 რეგისტრ.: 18-May 09 მომხმარებელი № 99 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 8th July 2012 - 23:37) [snapback]410513[/snapback] 35 კმ/სთ ხოდა ჩვენ მაქსიმუმიც კი არ გვქონია 35. საშუალო ალბათ 15-18 იქნებოდა. იპოდრომიდან ბულაჩაურამდე წამი-წამში მივდიოდით დაჟე 10%ის გაუთვალისწინებლად. მერე რაღა აზრი ქონდა, მაინც ვერ მივდიოდით ჩქარა. გომბორზე ან თიანეთის ტრასაზე ან ლილიში რომ ყოფილიყო რადარი არ დამწყდებოდა გული, მანდ მართლა კისრისმტვრევით მივდიოდით, მაგრამ ბოლო მეტრებში და თან 5 წუთზე მეტი რომ გვაქვს ზაპასი მაშინ რომ დაგვიფიქსირეს გადაჭარბება ეგაა საწყენი. 80 რომ ყოფილიყო დასაშვები, როგორც კახეთის გზატკეცილია არაფერი არ გვექნებოდა. 180 ით სიარულის მერე 90 კმ/სთ კატაობად მოგვეჩვენა და აი მანდ დაგვერხა... არაუშავს, მთლიანობაში გავერთეთ. დავათის გზასაც არაუშავდა, ოფროუდის გუნდსაც ხო უნდა ქონდეს უპირატესობა რაღაც სს-ში, მაგრამ სიონიდან გომბორზე გადასვლა სადიზმი იყო. თიანეთიდან გლდანით რომ გამოვეშვით, იქნებოდა ძალიან მაგარი შეჯიბრი. გრუნტი იყოს არაა პრობლემა, მაგრამ ის არც გრუნტია და არც ასფალტი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(kublicha @ Jul 9 2012, 12:19) [snapback]410655[/snapback] nika ხოდა ჩვენ მაქსიმუმიც კი არ გვქონია 35. საშუალო ალბათ 15-18 იქნებოდა. იპოდრომიდან ბულაჩაურამდე წამი-წამში მივდიოდით დაჟე 10%ის გაუთვალისწინებლად. მერე რაღა აზრი ქონდა, მაინც ვერ მივდიოდით ჩქარა. გომბორზე ან თიანეთის ტრასაზე ან ლილიში რომ ყოფილიყო რადარი არ დამწყდებოდა გული, მანდ მართლა კისრისმტვრევით მივდიოდით, მაგრამ ბოლო მეტრებში და თან 5 წუთზე მეტი რომ გვაქვს ზაპასი მაშინ რომ დაგვიფიქსირეს გადაჭარბება ეგაა საწყენი. 80 რომ ყოფილიყო დასაშვები, როგორც კახეთის გზატკეცილია არაფერი არ გვექნებოდა. 180 ით სიარულის მერე 90 კმ/სთ კატაობად მოგვეჩვენა და აი მანდ დაგვერხა... არაუშავს, მთლიანობაში გავერთეთ. დავათის გზასაც არაუშავდა, ოფროუდის გუნდსაც ხო უნდა ქონდეს უპირატესობა რაღაც სს-ში, მაგრამ სიონიდან გომბორზე გადასვლა სადიზმი იყო. თიანეთიდან გლდანით რომ გამოვეშვით, იქნებოდა ძალიან მაგარი შეჯიბრი. გრუნტი იყოს არაა პრობლემა, მაგრამ ის არც გრუნტია და არც ასფალტი. მაქსიმუმი 59 გვქონდა მანდ (ანუ სიონი გომბორის გზაზე). ისე ბულაჩაური-ჭულელებზე მაქსიმუმი სს-ებზე კი არა მერე დაღმართზე გვქონდა. და ტრასაზე ჩვენი მანქანა 90-ზე მეტით ვერც დადიოდა საერთოდ ![]() ![]() ![]() მარშუტს რაც შეეხება ბულაჩაურთან რო ვნახე რო უხვევდა ეგრევე ვიფიქრე რომ მერე ცხვარიჭამიათი იქნებოდა უკან დაბრუნება. მარა აი პოლიცია, მერე 6 კმ და მერე გრუნტზე გადასვლა რო ვნახე პლისუს საშუალო 45.6 (თუ რაც იყო მგონი არ მეშლება) მაშინ ვიფიქრე რომ ცუდადაა სედანები საქმე. ციტატა(PAINKILLER @ Jul 9 2012, 15:31) [snapback]410712[/snapback] მოყვარულთა რალი იყო და 2 საპრიზო ადგილი პროფებმა აიღეს ხომ? ![]() 2-ჯერ ვიყავი მოყვარულთა რალიზე გასული და არცერთხელ პროფები არ ყოფილან....... მოყვარულთა რალი არის შეჯიბრის ფორმატი და არა მოყვარული მონაწილეების შეჯიბრი. ციტატა(maxouni @ Jul 9 2012, 16:03) [snapback]410726[/snapback] ვინც ეგ თქვა კარგი გზააო, ის უნდა ატარო სულ თიანეთი გომბორის გზაზე ![]() ხევსურთსოფელში დოპზე მსაჯს ვეუბნები მეთქი ჯერ აქ როგორ მოვლენ მანქანები და აქედან სად უშვებთ მეთქი იცით რა გზაა მანდ. კიო კაცო აქეთ უკეთესი გზაა ბევრადო. მეღადავები მეთქი მაგ გზაზე გვქონდა მაისში შეჯიბრი და ბოლოს რო ამომტვრეული ასფალტია იმას არავინ გააკეთებდა. თან 45 საშუალო სიჩქარე მანდ. ისე მე მეგონა რო რადარიანი სამდ ეუფრო ახლოს იქნებოდა ჩასაფრებული სადმე გომბორის ტეკამდე რო სწორი მონაკვეთია. |
|
|
![]() ![]() |