![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() CEO/Founder - MEGASERVICE.US ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 843 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 827 ![]() |
მაგარი დაგრუზული ვარ აღარ ვიცი რავქნა,
მოვდიოდი ჩემთვის და უკანა მხარიდან ხმა ქონდა ტკაცუნის, რკინას რომ გვას დაარტყავ ეგეთი ან ერთმანეთში რომ გადაატარებ რკინას და ხმა აქვს ეგეთი ხმა იყო, მოხვევის დროს, მერე აარაფერი ჩველეუბრივ დავდიოდი დავაყენე ჩემს საქმეზე ვიყავი გასული, მერე რომ ჩავჯექი R ში ჩავაგდე და რომ გამოვდიუდი უკუსვლით ისევ დაიტკაცუნა ოღონდ უფრო ძლიერად. ვათვალიერიე ვუყურე ვამოწმე აღარაფერი აღAრც დაუტკაცუნებია. ჩავჯექი წამოვედი მოვგორავდი ჩემთვის ვარკეთილიდან ვეშვებოდი და მეტრომდი არ ვიყაივ მისული გეგონება უკანა ხიდი გასძრვრაო იმხელა ხმა ქონდა თითქოს პაჩებნიკი ან რამე მსგავსი რკინის ჩაიშალა , გავაჭერე ეგრევე POWER მწვანედ ციმციმებდა დეშბორდზე არად ამანამდე პოვერი არ მქონდა ჩართული. მერე დავქოქე ხალასტოით მაინც წავალთქო სახლამდე. მაგრამ ვითომც არაფერი, ჩვეულებრივ დაიძრა დაიქონად ა საკაიფოდ მოვდიოდი. მოვედი და დავაყენე ეზოში, დაბლიდან რომ შევხედე აი სადაც ხიდია გადაბმასავით ( სურათი თუ ვნახე დავდებ ) იქ არის ცოტა ზეთიანი თითქოს გასდისო, არადა ადრე ნაღდად არ გასდიოდა. სავარაუდო მიზეზები. რამოდენიმე 3-4 კვირის უკან მოვდიოდი 80 ით და ჩამიქვრა D -ში იყო ჩაგდებილი სიჩქარე და დაიტკაცუნა მსგავსაც მაგრამ მერე საერთოდ აღარ უქნია ეგეთი რამე. და ეხლახანს სუბარუ მოტორსიდან რომ მოვდიოდი ძმაკაცი დავსვი და ლისის მოსახვევთან ბარდიულზე აახტუნასავით რა ისეთი არაფერი , 10კმ/სთ ში რომ ბორდიულზე ახვიდე და დააპარკინგო ეგეთი რამე გააკეთა. აღარ ვიცი რა ვიფიქრო ვის დავაბრალო. მაგრად ვნერვიულობ ისედაც არ ვარ ფინანსურად სტაბილურად და ეხლა ეს დამემატა არადა მანქანა თუ არ მაყავს ჩემს საქმეს ვერ ვასწრებ და ვრჩები მატერიალური ანაზღაურების გარეშე. რადგან ა და ბ პუნქტში ვერ ვივლი მარშუტკით რადგან დღეში 10 ადგილის გამოცვლა მიწევს აიტიზე კომპანიებში. ვინმეს რამე მსგასი თუ შეგმთხვევიათ ან იცით დამეხმარეთ რა ძალიან გთხოვთ. მაგრად მიყვარს ჩემი ს20-ი. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
მე არ განვიხილავ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 31 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,794 ![]() |
ციტატა(OZY @ Jul 19 2012, 01:31) [snapback]412577[/snapback] მე არ განვიხილავ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Автоматическая трансмиссия в обычном режиме передает 90 % крутящего момента на передние колеса и 10 % на задние используя управляемое компьютером многодисковое сцепление. В случае потери сцепления с дорогой передними колесами трансмиссия автоматически перераспределяет крутящий момент на задние колеса до предела в 50 % на 50 % до появления сцепления, все перераспределения происходят автоматически без уведомления водителя и пассажиров. При ускорении либо подъеме в гору увеличивается нагрузка на заднюю ось, уменьшая сцепление передних колес с дорогой, для компенсации сцепления с дорогой трансмиссия увеличивает крутящий момент на задней оси. При торможении либо движении с горы увеличивается нагрузка на переднюю ось, для компенсации сцепления с дорогой и лучшей управляемости трансмиссия увеличивает крутящий момент на передней оси. При движении на первой передаче либо задним ходом трансмиссия распределяет крутящий момент 50 % на 50 %. Характеристики и комплектации автомобилей, выпущенных для внутреннего японского рынка значительно отличаются от показателей Subaru Forester, произведённых для экспортных рынков.[1] .. |
|
|
![]() ![]() |