![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ნიკი: Tao
სახელი: ლექსო გვარი: ტყეშელაშვილი მანქანა: Subaru Impreza STi წელი: 2002 ფერი: WRC Blue დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: იძახიან კარგი მანქანააო ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
Model-car name · GH-GDB Subaru
Dimensions and weight Length (mm) 4405 Width (mm) 1730 (Mm) Height 1425 Interior length (mm) 1890 Interior width (mm) 1380 Interior height (mm) 1180 Wheelbase (mm) 2540 Tread [before] (mm) 1490 Tread [After] (mm) 1485 Minimum ground clearance (mm) 140 Vehicle weight (kg) 1330 Seating capacity (name) Five Gross vehicle weight (kg) 1605 PERFORMANCE Minimum turning radius (m) 5.7 Steering Gear form Expression on two rack & pin Gear ratio 13:1 Suspension device Front wheel Independent suspension strut Rear wheel Independent suspension strut Braking device Form the main brake 2 hydraulic system (with booster) Brake before Ventilated disc After the brake Ventilated disc Parking brake form Two-wheel mechanical braking after Engine Type-Model EJ20 Cam 16-valve 2.0 DOHC 4 Turbo AVCS (variable valve timing) Inner diameter × stroke (mm) 92.0 × 75.0 Total displacement (cc) 1994 Compression ratio 8.0 Maximum output [net] 235 (320) / 6400 (KW (PS) / rpm) * Maximum torque [net] 384 (39.2) / 4400 (N · m (kg-m) / rpm) * Fuel supply system EGI (electronic control fuel injection system: multi-point injection) Fuel type Note: unleaded premium gasoline Fuel tank capacity () 50 Reduction ratio, gear ratio Transmission format A fast backward / fast forward 6: 6MT Transmission gear ratio (First speed) 3.636 (Second speed) 2.375 (Third speed) 1.761 (Speed 4) 1.346 (5-speed die) 1.062 (Speed 6) 0.842 (Recession) 3.545 Reduction ratio 3.900 მადლობთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |