![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 51 რეგისტრ.: 30-July 12 მომხმარებელი № 2,839 ![]() |
ბატონებო, 2001 წლიან ფორიკაზე, გასაღებზე Lock-ის ღილაკი მუშაობ Unlock არ მუშაობს და გასაღებით ვაღებ ხოლმე, ხომ ვერ მეტყვით სად მივიყვანო ვინ აკეთებს ამას? ან რა ჯდება და ა.შ.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 31st July 2012 - 17:54) [snapback]414971[/snapback] თუ ქარხნული სიგნალიზაცია და პულტი აქვს შენთვითონაც ადვილად იზავ მაგას სხვა პულტი რომ დაითრიო.. მაგალითად ამერიკულ ფორიკაზე ასე ხდება სხვა პულტის ნასტრუიკა: 1) ჯდები სიდენიაზე, კეტავ კარებს 2) შეუყრი ზამოკში გასაღებს და 10_ჯერ გადაატრიალებ-გადმოატრიალებ 15 წამის განმავლობაში (2-3 პოზიციებს შორის და დატოვებ მეორე პოზიციაში) 3) მანქანა ერთხელ დაასიგნალებს 4) აღებ კარებს და კეტავ 5) პულტზე აჭერ LOCK 6) მანქანა ორჯერ დაასიგნალებს 7) გამოაძრობ გასაღებს, მანქანა სამჯერ დაასიგნალებს, რაც ნიშნავს, რომ ახალი პულტი დაპროგრამებულია დაცვის სიტემის შესახებ მემგონი სჯობს საჯაროდ არ გამოაცხადოთ, რაიცით ყველაფერი ხდება, მეორე დღეს იქნებ მანქანა არც დაგხვდეთ ადგილზე ან კიდევ რამე წაღებული იქნება..... სჯობს უშუალოდ დაეხმაროთ ადამინს ადგილზე ან PM-ით. ეს ჩემი აზრია |
|
|
![]() ![]() |