![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
ტრასაზე გამეთიშა სპიდომეტრი,ამინთო ჩეკი,მივიყვანე დიაგნოსტიკაზე და ამომიგდო transfer duty solenoid... გავხსენი კარობკა,შევამოწმებიე ელექტრიკს და კარობკაში რო 5 სოლენოიდია ხუთივე მუშაობს,,ავზბორეთ ისევ...შევამოწმეთ მერე ხვასტავოიში რო ბლოკიროვკის სოლენოიდია,,აგმოჩნდა ის დამწვარი,,როგორც ჩანს მანქანა ორ ხიდზე მუშაობდა და მე ვერ შევნიშნე,,,,
ახლა მაინტერესებს რა შუაშია სპიდომეტრი ხიდდთან???? ხო,რო არდამავიწყდეს 20 დგეა მინთებს "at oil Temp" დაჩიკი..მაგ კიდე ვერ გავარკვიე რას ნიშნავს?? კარობკაში ტემპერატურის დაჩიკი მუშაობს..ზეთი ყველგან ახალი შეცვლილი მაქვს... ვიმყოფები ბათუმში და სუბარუ ფორესტერი 1998 წლიანი,ამერიკული ცოტა ჩინურად ეჩვენებათ ჩვენს მოხელეებს.. იქნებ დამეხმაროთ და დადოთ კომენტარები ამ საკითხზე..მადლობა წინასწარ.. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 16-August 12 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 2,867 ![]() |
ეტყობა აქ ახლების წერილებს არკითხულობენ,თორე ამდენს არვიმწვალებდი..
![]() ორჯერ კარობკა მომახსნიენ,, რამდენი Nაწილები შემაცვლიენ და პრობლემა ვერ მომიხსნენ მოხელეებმა,ერთმა არა,სხვადასხვასთან ვიყავი..ბოლოს რო გავარკვიე რისი ბრალი იყო,მე შემრცხვა მოხელეების მაგივრად..ზატო ფული კი წაიღეს!!!.. |
|
|
![]() ![]() |