![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მარტო ჩვეულებრივი ბუსტ კნტროლერით წვის დაკლება შეუძლებელია, შეგიძლია მხოლოდ მოუმატო.
იმიტომ რომ ბუსტ კონტროლერის მუშობის პრინციპი ასეთია : დავიწყოთ იმით თუ როგორ მუშაობს ვესტგეითის აქტუატორი : ვაკუუმის შლანგი მიერთებულია აქტუატორზე და რაც მეტია ვაკუუმი მით უფრო მეტადაა გახსნილი ვესთგეითი და შესაბამისად ბუსტიც ნაკლებია. ახლა გადავიდეთ იმაზე თუ რას აკეთებს ბუსტ კონტროლერი: ამ ვაკუუმის შლანგის შუაში დგება კლაპანი, რომელიც კეტავს ან ხსნის ამ შლანგს, როცა დაკეტილია(HI BOOST) მაშინ ნაკუუმს არ აძლევს საშუალებას გახსნას ვესტგეითი და როცა გახსნილია(LO BOOST) - მაშინ მუშაობს როგორც ქარხნულად ანუ როგორც კონტროლერის გარეშე, ბუსტ კონტროლერმა რომ ბუსტს დაუწიოს ქარხნულთან შედარებით, მაშინ ვესტგეითი მუდმივად უნდა გახსნას რისთვისაც ხელოვნურად უნდა შექმნას ვაკუუმი ან ქარხნული სელენოიდი უნდა გააუქმო, რაც ყველა ვაიანტში გამოიწვევს ჩეკის ანთებას და ქარხნულ რეჟიმზე დაუბრუნების შეუძლებლობას, ანუ ბოლომდე კონტროლრს უნდა მიანდო ტურბინის მართვა . არსებობს კიდევ ერთი გამოსავალი. 2 კლაპნიანი ბუსტ კონტროლერი, რომლის ერთი კლაპანი დგება აქტუატორის სელენოიდსა და აქტუატორს შორის, შემდეგ (აქტუატორის მხარეს) დგება ტრაინიკი და მეორე კლაპანი დგება მუდმივ ვაკუუმსა და ამ ტროინისკ შორის. მუდმივი ვაკუუმი შეიძლება ავოღოთ მაგალითად ტორმუზის ბაჩოკში მიმავალი ვაკუუმის შლანგიდან ტრაინიკის ჩაყენებით. წესით ასეთმა ტურბინის გათიშვამ არანაირი პრობლემები არ უნდა გამოიწვიოს 3500 ბრუნამდე, იმიტომ რომ კომპიუტერი ბენზინს მაინც ვოზდუხომერის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით ასხმს. რაც შეეხება გაწევას აქაც არ უნდა იყოს დიდ პრობლემები 3500-მდე იმიტომ რომ მუდმივად გახსნილ ვესტგეითზე გამონაბოლქვი იოლად გადის და არ იხარჯება ენერგია ტურბინის დატრიალებაზე როგორც ეს ხდება ქარხნულ რეჟიმში |
|
|
![]() ![]() |