![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
მოკლედ რა ხდება, დილას ვქოქავ მივდივარ, არაფერი პრობლემა არ აქვს, 140-150-160 სიჩქარეზე რო ვადგავ მუხრუჭს არაფერი არ იგრძნობა, ცოტა რო შეხურდება სისტემა მერე იწყება უბედურება, მუხრუჭს ოდნავ შევეხები და ეგრევე კანკალებს მთელი მანქანა და რულში ურტყავს საშინლად...
ზოგი იძახის აპორნის, ზოგი კალოდკას და ზოგი საფორთს, ამიტომ ვსვავ კითხვას აქ, გარკვეული ხალხისგან მინდა პასუხი.. აქვე ჩემი მოსაზრება ასეთია: აპორნი არ მგონია, ცივზეც და ცხელზეც ადინ ჩორტ არ უნდა იყოს იდეაში?! თან პედალში არ იგრძნობა... კალოდკაც რიავიცი, რა განსხვავება უნდა ქონდეს? სუპორტი ვითომ? ანუ გადახურების მერე კარგად ვერ უჭერს და მეორე მხარეს აბეესი წვალობს? რაღაც ხუიოვი იდეა ჩანს მარა რიავიცი... რას ფიქრობთ რისი ბრალი უნდა იყოს? -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
Rampage
გამოცდილი კი არა ბებერი ყოფილა უკვე და შეცვალე ხადავიკი ![]() რომ ხურდება ფართოვდება მეტალი და 0.01 მმ-იანი ცდომილება იზრდება 0.03-მდე (ეგ ისე, მაგალითად ვთქვი ციფრები) და მანამ თუ 0.01-იანი ცდომილების შთანთქმა ხდებოდა, გახურების შემდეგ 0.03-იანი ვეღარ შთაინთქმება და გამოყოფილი ენერგია გადმოდის საჭის მექანიზმზე... საჭის მექანიზმის მაბრუნებელი კუთხის კოეფიციენტი კი დაახლოებით 1:5-თანაა და ამის გამო დარტყმა უფრო მეტად იგძნობა... მუხრუჭზე კი როგორ უნდა იგრძნო აღნიშნული საკითხი მე ვერ ვხვდები და მომკალით თუ გინდა... როდესაც აპორნი კარგია და ხურდება ზედმეტად, ერთადერთი რასაც გრძნობ ისაა, რომ მუხრუჭს ვერ გრძნობ ![]() |
|
|
![]() ![]() |