![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
მოკლედ რა ხდება, დილას ვქოქავ მივდივარ, არაფერი პრობლემა არ აქვს, 140-150-160 სიჩქარეზე რო ვადგავ მუხრუჭს არაფერი არ იგრძნობა, ცოტა რო შეხურდება სისტემა მერე იწყება უბედურება, მუხრუჭს ოდნავ შევეხები და ეგრევე კანკალებს მთელი მანქანა და რულში ურტყავს საშინლად...
ზოგი იძახის აპორნის, ზოგი კალოდკას და ზოგი საფორთს, ამიტომ ვსვავ კითხვას აქ, გარკვეული ხალხისგან მინდა პასუხი.. აქვე ჩემი მოსაზრება ასეთია: აპორნი არ მგონია, ცივზეც და ცხელზეც ადინ ჩორტ არ უნდა იყოს იდეაში?! თან პედალში არ იგრძნობა... კალოდკაც რიავიცი, რა განსხვავება უნდა ქონდეს? სუპორტი ვითომ? ანუ გადახურების მერე კარგად ვერ უჭერს და მეორე მხარეს აბეესი წვალობს? რაღაც ხუიოვი იდეა ჩანს მარა რიავიცი... რას ფიქრობთ რისი ბრალი უნდა იყოს? -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
Rampage
ციტატა(Rampage @ 23rd August 2012 - 14:41) [snapback]419259[/snapback] აუ ეხლა დიდ ფორუმზე ამაზე დიდი ფორუმის თავზეც გავიარე რა ![]() კალოდკები თუ გინდა შეცვალე, მაგრამ რატომ უნდა შეცვალო ეგ არ მესმის თუ ნორმალურებია?! ![]() ეგრე თუ მიუდგები მაშინ გაშლიფოვკებაც არ შეიძლება აპორნების და ასევე კალოდკებთან ერთად სუპორტებიც უნდა შეცვალო და სამუხრუჭე სითხეც და საერთოდ მანქანაც უნდა შეცვალო რადგან საგარანტიო ვადა 8 წლის წინ აქვს გასული ![]() ციტატა(Rampage @ 23rd August 2012 - 14:41) [snapback]419259[/snapback] მარა მატორის გარდა ყველაფერი ამოიღო მგონი ერთ მხარეს მხოლოდ აკუმულატორი და წყლის ბაჩოკი უნდა ამოიღო - 4 ბოლტი... მეორე მხარეს ჰაერის ფილტრის ჩასადები პლასტმასი - 3 ბოლტი ![]() |
|
|
![]() ![]() |