![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
გაუმარჯოს.
ვიცი ფორუმიდან რომ VTD კოლოფი არის 4 სიჩქარიანი მაგრამ დღეს მამაჩემმა დაიჯინა რომ 5 სიჩქარე აქვსო დავჯექიტ მანქანაში და ჯერ სიჩქარეებით მივყევით 1 2 3 D და 120 კმ/სთ ზე რო აბაროტები 3000 გადაცდა ანუ ნელა მივგორავდით მეხუთე სიჩქარე მისა 2 ჯერ გავსინჯეთ და ეგრე იყო . რა ხდება ხომ ვერ მეტყვით ? სხვაზე ეგრეა ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
რა და გირდომუფტა დაიბლოკა თუ როგორ ქვია სწორად არ ვიცი, ყველა აფტამატ ფორიაკს აქვს.
იტოგში 4 სიჩქარეის მერე გათვალისწიინებულია ეგ პროცესი რო ნაკლები დაწვას საწვავი და ნაკლებად გაიცლითოს დეტალები. მარა აბაროტი ჩამოაქ დახლოებით 500 რპმ რა. მე-3 ზეც აკეტებს ეგრე თუ არ ვცდები ნელა რო მიგორავხარ ბლოკავს, ანუ სიტყვაზე 40 ით რო მოგორავხარ მე-3 ჩართული + გიდრომუფტა, თუ გიდროტრანსფორმატორი რა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Svansky @ Aug 25 2012, 16:44) [snapback]419724[/snapback] რა და გირდომუფტა დაიბლოკა თუ როგორ ქვია სწორად არ ვიცი, ყველა აფტამატ ფორიაკს აქვს. იტოგში 4 სიჩქარეის მერე გათვალისწიინებულია ეგ პროცესი რო ნაკლები დაწვას საწვავი და ნაკლებად გაიცლითოს დეტალები. მარა აბაროტი ჩამოაქ დახლოებით 500 რპმ რა. მე-3 ზეც აკეტებს ეგრე თუ არ ვცდები ნელა რო მიგორავხარ ბლოკავს, ანუ სიტყვაზე 40 ით რო მოგორავხარ მე-3 ჩართული + გიდრომუფტა, თუ გიდროტრანსფორმატორი რა. ზუსტად ასეა, მესამეზეც ეგრე შვება და მეოთხეზეც... დაჟე 2009 წლიანი ფორიკას რევიუს ვუყურებდი იუთუბზე და ტიპი გაკვირვებული იყო, კიდევ 4 სიჩქარიანი კარობკა აქვსო ![]() |
|
|
![]() ![]() |