![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რომელიღაცას გამოცვლილი გაქვთ თქვენით ჰიდრავლიკის ზეთი და მომეწონა პრინციპი, უბრალოდ აღარ მახსოვს როგორ გააკეთეთ და თუ არ შეწუხდებით დაწერეთ.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(diasa @ 1st September 2012 - 10:38) [snapback]421052[/snapback] მარტო ბაჩოკიდან გამოშვება არაა საკმარისი, სისტემა მთლიანად უნდა დაგეცალათ. ბირველ გვერძე ზუსტად წერია ყველაფერი +1 რატომ ეზარებათ წაკითხვა ![]() ყველა ვარიანტში უნდა შეცვალო, დიდ შანსია რომ ზეთის ბრალი იყოს. აი მერეც თუ არ გაჩუმდა - უკვე ნასოსია შესაცვლელი მოკლედ გიდრავლიკაში ზეთი შეიძლება ორნაირად შეცვალო. ერთი ნაწილობრივ და მეორე მთლიანად ნაწილობრივ მარტივია : მოხსნი გიდრავლიკის რეზერვუარიდან ქვედა შლანგს, ჩამოუშვებ სითხეს, გაუკეთებ შლანგს და ჩაასხამ ახალს. აი მთლიანად შეცვლა ცოტა საჩალიჩოა ცოტა სახიფატო პროცესია იმ პონტში რომ შლანგი თუ გამოგივარდა მთელ კაპოტს ზეთით აავსებ მეთოდი 1. დავიწყოთ იმით რომ ერთი დამხმარე გჭირდება. მოკლედ გიდარავლიკის ზეთის რეზერვუარს (ბაჩოკს) უნდა მოხსნა აბრატკის შლანგი, რამე სხვა შლანგით უნდა დააგრძელო და ჩაყო პლასტმასის გამჭვირვალე ბოთლში რეზერვუარის მილაკს(ტრუბკას) ნებისმიერი ჩვარით დაგმანავ. გამჭვირვალე ბოთლი იმისთვის რომ ფერი კარგად დაინახო. ჯერ გაავსებ რეზერვუარს, ამის შემდეგ დაქოქავ მატორს და აქ უკვე გჭირდება ის დამხმარე ზემოთ რომ ვახსენე - ის საჭეს უნდა ატრიალებდეს ერთი ბოლდან მეორემდა ამ დროს რეზერვუარში(Bაჩოკში) ამატებ ახალ ზეთს მანამ სანამ არ დაინახავ რომ გამჭვირვალე ბოთლში ახალი ზეთი წამოვა. როცა ასე ცვლი იმ 700 გრამიანი სისტემის მთლიანად დასაცლელად მარტო ერთი ბოთლის იმედზე არ უნდა იყო, იმიტომ რომ აშკარად 1 ლიტრზე მეტი დაგჭირდება. მეთოდი 2. ეს შეგიძლია მარტომაც გააკეთო. შლანგის მოხსნა და ბოთლში ჩაყოფა იგივეა. გაავსებ ბაჩოკს, დაქოქავ მატორს, ეგრევე რულს დაატრიალებ ბოლომდე და მაშინვე ჩააქობ. გადაავსებ ბაჩოკს. ისევ დაქოქავ მატორს, ეგრევე რულს დაატრიალებ მეორე მხარეს ბოლომდე და ჩააქობ. ისევ გადაავსებ ბაჩოკს და ეგაა სულ. მეთოდი 2 ნაკლებ ზეთს ხარჯავს და უფრო იოლია, მაგრამ მე N1 მეთოდით გამოვცვალე. ჰო კიდევ, რა თქმა უნდა შლანგს ისევ თავის ადგილას აყენებ |
|
|