![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სალამი.
მოკლედ მაინტერესებს ვინმეს თუ გაგიათ ან გინახავთ აქ ვინმეს ეგ გაეკეთებინოს. ინტერქულერი გამოვიტანე წინ. თანაც ისე, რომ ტვინტურბო სისტემა არ გამიუქმებია. VR4-ის ბაზაზე ავაწყვე ყველაფერი ქახნულად. უბრალოდ დროსელის შემოტრიალება მინდა. თერმული სპეისერიც დაუდე გრიმსპიდის. CAI-იც დაუყენე. გრედი იმენიჯ ულტიმეიტეც, ვიხლოპიც გამოუცვალე ბაჩოკი და შუაწელი, თერმო აბმოტკა მივეცი მთლიანა დაუნპაიპამდე და ძრავს რომ ავაწყობ. მინდა ეგრევე მივცე ნასტროიკა, იმიტომ რომ აბკატკაზე პირველი 50 კმ დატვირთვის მიცემა მინდა რომ კოლცოები მოჯდეს საკაიფოდ. ეს შეკითხვები ტუნერების მიმართ არის. ტელეფონზე რო არ ვუხსნა ბარემ აქ დავწერ მეთქი. maxouni. შევძლებთ ამ მოდებით პირველივე დაქოქვაზე მივცეთ ნასტროიკა სმესს და ზაჯიგანიას, ისე რომ 50 კმ სანამ გავივლი გაზგაყრილმა რო ვიარო? ![]() დავიღალე ძაან და ბოდიში ძაან აბდაუბდათ მიწერია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 7th September 2012 - 09:58) [snapback]422480[/snapback] სხვათაშორის აზრი არ აქვს პაიპინგი გრძელი იქნება თუ მოკლე. იმიტომ რომ სხვაობას არ იძლევა. დინო გრაფები ვნახე და ერთი და იგივეა თითქმის. რას ამბობ, როგორ არ ცვლის? ტურბინის ძირითადი პარამეტის წარმადობა, და იზომება CFM-ებში, რაც ნიშნავს იმას თუ რამდენ კუბურ ფუტ ჰაერს გაატარებს წუთში . დავუშვათ გვაქვს 50 კუბური ფუტის სივრცე(ანუ ძრავის მოცულობას + კოლექტორის მოცულობა + ინტერქულერის მოცულობა + პაიპინგის მოცულობა) თუ ტურბინის წარმადობა არის 500cfm, ამ სივრცის შევსების დრო = 50/500 წთ(6წმ) და თუ ტურბინის მიერ შესავსები სივრცე 100 კუბური ფუტია, ფარულ შესაბამისად მიიღებს შემდეგ სახეს შევსების დრო = 100/500 წთ(12წმ) . შენ თუ აქ სხვაობას ვერ ხედავ, მაშინ შეგიძლია პირდაპირ გამოსცადი ისეთ მანქანაზე რომელსაც ფრონტალური უყენია, ანუ ჯერ ნახე რამდენ აბაროტზე დაისპულება ფრონტალურით და მერე დააყენე ტოპმოუნთი და ნახავ რომ მთელი 500 აბაროტით დაბლა დაიწევს სპულაპი. ეს ლოგიკურიცაა თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ ძრავის მოცულობა 2 ლიტრია, ხოლო ქარხნულ და დიდ ფრონტალურ ინეტერქულერებს შორის სხვაობა 6-7 ლიტრი(ფაიფინგიანად). ციტატა(gentoo @ 7th September 2012 - 12:00) [snapback]422512[/snapback] არა ტო 3 დღეა ვკითხულობ მაგაზე 300 გვერდიანი თემებს რას ამბობ ტო. გაითვალისწინე რომ დინოზე ფრონტალურის ეფექტი საერთოდ არ ჩანს, რამეთი დინო ვენტილატორი ვერ უბერავს იმდენ ჰაერს რომ 100კმ/სთ სიჩქაარის ემულაცია გააკეთოს და ინტერქულერი კარგად გააგრილოს http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=807772 |
|
|
![]() ![]() |