![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სალამი.
მოკლედ მაინტერესებს ვინმეს თუ გაგიათ ან გინახავთ აქ ვინმეს ეგ გაეკეთებინოს. ინტერქულერი გამოვიტანე წინ. თანაც ისე, რომ ტვინტურბო სისტემა არ გამიუქმებია. VR4-ის ბაზაზე ავაწყვე ყველაფერი ქახნულად. უბრალოდ დროსელის შემოტრიალება მინდა. თერმული სპეისერიც დაუდე გრიმსპიდის. CAI-იც დაუყენე. გრედი იმენიჯ ულტიმეიტეც, ვიხლოპიც გამოუცვალე ბაჩოკი და შუაწელი, თერმო აბმოტკა მივეცი მთლიანა დაუნპაიპამდე და ძრავს რომ ავაწყობ. მინდა ეგრევე მივცე ნასტროიკა, იმიტომ რომ აბკატკაზე პირველი 50 კმ დატვირთვის მიცემა მინდა რომ კოლცოები მოჯდეს საკაიფოდ. ეს შეკითხვები ტუნერების მიმართ არის. ტელეფონზე რო არ ვუხსნა ბარემ აქ დავწერ მეთქი. maxouni. შევძლებთ ამ მოდებით პირველივე დაქოქვაზე მივცეთ ნასტროიკა სმესს და ზაჯიგანიას, ისე რომ 50 კმ სანამ გავივლი გაზგაყრილმა რო ვიარო? ![]() დავიღალე ძაან და ბოდიში ძაან აბდაუბდათ მიწერია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სხვაობა არის მაგრამ 500 ბრუნი მე მგონი ძალიან ბევრია. 50-100 -ს კიდე აიტანდა კაცი.
ის რომ wrc სხვანაირად აწყობს ინტერქულერს ბევრს არაფერს ნიშნავს. მაგას სულ სხვა მიზეზები აქვს. რატომაც ქნეს ეგრე. ჩემი 1500 -იწტებდა სპულვას. ანუ დადებითში გადადიოდა და 2-ზე უკვე 0.3-04 ბარი ეჭირა. ახლა არ მახსოვს ზუსტად ლოგი მიგდია სადღაც და იქ ვნახავ და შევადარებ მერე. ფრონტალურის გარეშე ვბერავდი 1.3+ ბარს. პრობლემების გარეშე. ნუ ლოგში დეტონაციები არ ჩანდა მაგას ვგულისხმობ მე. ფრონტალურით ავაწყობ მალე და ვნახავ რამდენზე დაბერავს. თუ ძაან გალაგა მაგის ტოპ მაუნტად გადაკეთებას ნახევარი საათი უნდა... მე იმხელა სიმძლავრე არ მაქვს რომ აზრი ქონდეს ფრონალურ ვიცი მაგრამ ამას სხვა მიზეზების გამო ვაკეთებ... გართობის მიზნით... ესე მისწორდება და იმიტომ... თუ რაიმე გვერდითი ეფექტი ექნება ჰო კაი თუ არადა არაფერი დიდი ტრაგედია მაგით არ მოხდება და არც $$ ვკარგავ. უბრალოდ. CAI, პორტინგი, თერმოიზოლაცია, სმესის და ზაჟიგანიის ნასტროიკით და მექანიკით ვფიქრობ ოდნავ უფრო სწრაფი იქნება რაც მე სრულიად მაკმაყოფილებს ამ ჯერ ად. რაც შეეხება EMS. ეხლა ვფიქრობ რომელი ჩამოვიტანო. დღეს და ხვალ უნდა გადავწყვიტო. რამე Standalone მინდა, მაგრამ ეგ რომ ვქნა, მაშინ უნდა მივატუნინგო რო გამართლებული იყოს ამდენი ხარჯი. რო მივატუნინგო, ტურბინები, საწვავის სისტემაც უნდა, შევცვალო, ვიხლოპიც, ინტერნალებიც და ა.შ. ისედაც დიდი ხანია უმანქანოდ ვარ თან ძალიან ძვირი გამოდის ეგ ყველაფერი. მოკლედ ამჯერად მარტო ლაით ტუნინგს დავჯერდები... ანუ AEM FIC 6 მაქსიმუმ ჩუსტი წიგნის ავტორმა იბაზრა თვითონ რომ ფრონტალურს და ტოპ მაუნტს შორის მცირედი განსხვავებაა და ჩვეულებრივი იუზერი მაგას ვერ შეატყობსო. რამდენ მაქანაზეა ქარხნულად ფრონტალური და არაფერი. ვიცი რასაც შენ წერ სწორია და ლოგიკურიც მაგრამ რეალურად მე ეგ პრობლემას არ მიქმნის ეხლა... კიდევ ბევრი რამე მაქვს სასწავლი და გასაკეთებელი ამიტომ ვსწავლობ ნელნელა აქედანაც და იქიდანაც. ვვითარდები. გამოვა გამოვა არ გამოვა და მისი დედაც იქ... |
|
|
![]() ![]() |