![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
ანუ შერეულში ვგულისხმობ როცა მისწორდება ვაჭერ წიხლს როცა მისწორდება ნელა დავდივარ, ნუ დავითვალე ასე, აანთო, ჩავასხი 20 ლიტრი და ანთებამდე გავიარე 130 KM ანუ გამოვიდა 15,4 ლიტრი 100 კილომეტრზე, ამ 130 კილომეტრიდან 30 არი ძაან მწარედ ნაგაზავები 6,5აბაროტზე გადართვებით...
რამდენად ნორმალურია წვა თქვენი აზრით? მექანიკაა ჩემი ფორიკა, S/TB, 2000 წლის გამოშვება, დანავაროტკებული და დაბუსტული არაა არაფერი კაპოტქვეშ... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
karlo-fan
რავიცი აბა, მე რო ამყავს 110-120მდე სიჩქარე, იმენა მესმის ხოლმე ტურბინის გახსნის ხმა, აი ავიყვანე ხო, ფეხი გაჩერებული მაქვს და რამდენიმე წამში ისეთს გაიწოვს რო ლამის მთელი ავტობანი შეისრუტოს... gio366 რას ნიშნავს და ტურბინირებული მანქანა როცაა, ანუ როგორც ამბობენ "ტურბო მატორით", მაგ ტურბინის მუშაობის დაწყებას... უფრო დაზუსტებით, ტურბო არის ნაწილი რომელიც გამოყოფილი გაზების ანუ ასე ვთქვათ ბოლის წნევის ხარჯზე ატრიალებს პროპელერს რომელიც გარედან სუფთა ჰაერის შეწოვას ახდენს, უფრო დაზუსტებით დიდი წნევით შეწოვას ანუ: მეტი ჰაერი = უკეთესი წვა = მეტი ენერგია ხოდა აი ზუსტად იმისთვის რომ დიდი წნევით შეიწოვოს ჰაერი, საჭიროა ძრავი მივიდეს რაღაც გარკვეულ დატვირთვამდე რო საჭირო რაოდენობის გამონაბოლქვი გაიტანოს ტურბომდე რო ტურბომ შემწოვი პროპელერი უფრო ეფექტურად დაატრიალოს, აი ამ მომენტს ქვია ტურბინის გახსნა, როცა იმდენ გამონაბოლქვს გამოყოფს ძრავი რო ტურბომ ეფექტურად დაატრიალოს პროპელერი... ქარხნული ფორესტერების შემთხვევაში ეს მომენტი არის დაახლოვებით 2.6 - 2.8 RPM ტახომეტრზე. -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|