![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
ანუ შერეულში ვგულისხმობ როცა მისწორდება ვაჭერ წიხლს როცა მისწორდება ნელა დავდივარ, ნუ დავითვალე ასე, აანთო, ჩავასხი 20 ლიტრი და ანთებამდე გავიარე 130 KM ანუ გამოვიდა 15,4 ლიტრი 100 კილომეტრზე, ამ 130 კილომეტრიდან 30 არი ძაან მწარედ ნაგაზავები 6,5აბაროტზე გადართვებით...
რამდენად ნორმალურია წვა თქვენი აზრით? მექანიკაა ჩემი ფორიკა, S/TB, 2000 წლის გამოშვება, დანავაროტკებული და დაბუსტული არაა არაფერი კაპოტქვეშ... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 13th September 2012 - 03:13) [snapback]423664[/snapback] ანუ ტურბინის დატრიალებას ჭირდება ენერგია. ის საკმაოდ დიდ წინაღობას უქმნის გამონაბოლქვს და როცა ძრავს წინაღობას უქმნი ძრავი უფრო გაჭინთულად მუშაობს... დამეთანხმებით ალბათთ. რას ლაპარაკობ გურამ, გამონაბოლქვი გადის ტურბინის გვერდზე, ანუ მარტო ძალიან პატარა ფლოუ აქვს ტურბინას იმ მომენტში როცა ძრავში უარყოფითი წნევააა.... საიდან მოიტანე რომ ძრავს ძალა არ აქვს და იჭინთება? ![]() ანდა საიდან მოიტანე რომ ენერგია ფუჭად იხარჯება? რამდენსაც მიაჭერ გაზის პედალს ფეხს იმდენი ბენზინი ისხმევა ძრავში და შესაბამისად იმდენი გამონაბოქვიც არის. ეგ არ უნდა იყოს შენზე ასახსნელი.... ისევ ღამეები გაათენე? ![]() |
|
|