![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() ჩაბერავ? © პატრული ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,093 რეგისტრ.: 4-July 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,795 ![]() |
ანუ შერეულში ვგულისხმობ როცა მისწორდება ვაჭერ წიხლს როცა მისწორდება ნელა დავდივარ, ნუ დავითვალე ასე, აანთო, ჩავასხი 20 ლიტრი და ანთებამდე გავიარე 130 KM ანუ გამოვიდა 15,4 ლიტრი 100 კილომეტრზე, ამ 130 კილომეტრიდან 30 არი ძაან მწარედ ნაგაზავები 6,5აბაროტზე გადართვებით...
რამდენად ნორმალურია წვა თქვენი აზრით? მექანიკაა ჩემი ფორიკა, S/TB, 2000 წლის გამოშვება, დანავაროტკებული და დაბუსტული არაა არაფერი კაპოტქვეშ... -------------------- Life with Subaru
Simple and 4WDsome... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ხო ღამეები გავათენე მაქსიმუმ ბუსტის კითხვაში გირჩევ შენც წაიკითხო.
რა გვერდზე გადის ბიჯო გამო აბა გვერდზე რეებს ბაზრობ შენ ტო ![]() პ.ს რაშვები ისე? ბიჭო აი როგორც კონდიციონერი ართმევს ძალას და სუპერჩარჯერი ეგრეა ტურბინაც. განსაკუთრებით პატარა ტურბინები რომლებიც დაბლებიდან იწყებენ. ეგ ტურბინები მაღალ და დაბალ აბაროტზეც დიდ რესტრიქშენს ჰქმნიან. ჰკითხე ავტორიტეტულ პირებს. ან ვისაც ჰგინდა იმას ჰკითხე. შენ თავს ჰკითხე. |
|
|