IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> გადაცემათა კოლოფი
XDR-555
გამოხმაურება Oct 7 2009, 23:27
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 75
რეგისტრ.: 7-October 09
მომხმარებელი № 447




ჩემ ფორიკას უყენია ავტომატიკური კოლოპი. მაგრად მინდა მექანიკაზე გადავიყვანო! რას მეტკით,და როგორი სჰედეგი იკნება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Oct 9 2009, 15:52
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ეკუ რა ტო უნდ აშეიცვალოს ტო.
არ დაქოქვას მარტივად მოუვლი ცოტას გადააკეთებ და დანარჩენი ეკუ რა შუაშია?
ნუ ჩეკის ანთებაც პრობლემა იყოს შეიძლება.

ხიდები კიდე ერთნაირია როგორც ვიცი და რომც არ იყო მერე რა ან ნელი იქნება უფრო ან ჩქარი.


მთლიანობაში არ ღირს ეგ მართალია.

კარობკის კომპი ხო ცალკეა ეკუსთან არაფერ შუაში არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 9 2009, 16:25
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Oct 9 2009, 17:52) [snapback]42469[/snapback]
ეკუ რა ტო უნდ აშეიცვალოს ტო.
არ დაქოქვას მარტივად მოუვლი ცოტას გადააკეთებ და დანარჩენი ეკუ რა შუაშია?
ნუ ჩეკის ანთებაც პრობლემა იყოს შეიძლება.

ხიდები კიდე ერთნაირია როგორც ვიცი და რომც არ იყო მერე რა ან ნელი იქნება უფრო ან ჩქარი.
მთლიანობაში არ ღირს ეგ მართალია.

კარობკის კომპი ხო ცალკეა ეკუსთან არაფერ შუაში არაა

რეებს ამბობ, ხიდები თუ განსხვავდება, როგორ დააყენებ სხვანაირხიდიან კარობკას?? წინა ხიდი ხომ კარობკაშია, უკანა კი ცალკე smile.gif

მექანიკის ხიდს ავტომატიკაში ხომ არ გადაიტან? ეგეთი რამე თუ შეიძლება, არ ვიცი...

კარობკის კომპი კი ცალკეა, მაგრამ ეკუსთანაც არის კავშირში smile.gif

ციტატა(maxouni @ Oct 9 2009, 18:02) [snapback]42478[/snapback]
XDR-555

შენსას თუ დაუტოვებ არ უნდა იყოს ძვირი, მაგრამ მაგ ყველაფერთან ერთად არ დაგავიწყდეს ძრავის ელ-გაყვანილობა, ეგრედწოდებული პრავოდკა, თირემ ბოხდუხომერის ადგილას გაჯდება ლამბრას სადენები და შედეგად იმ ეკუს დაწვავ, და ცუდ შემთხვევაში შეიძლება მთელი მანქანაც მიაყოლო.
სხვათაშოტის არსებობს ასეთი მცნება: ავტომატური კარობკის ტუნინგი, რომლიც დროსაც იცვლება ან ეგრედწოდებული გაჩიპვა უკეთდება კარობკის კომპიუტერს, კარობკაში მარეგულირებელი ბოლტის დატრიალებით ხდება ატფ-ის წნევის აწევა და პატარა გადაკეთება დასჭირდება ჰიდრიტრანსფორმატორს (ავტომატიკებზე სცეპლენიის ადგილას რომ დიდ ბუბლიკია იმას), შედეგად ავტომატიკა დადის ისევე როგორც მექანიკა, უბრალოდ პრობკებში სიარულისას და სეირნობისას არაკომფორტულად რთავს სიჩქარეებში. სუბარუს ავტომატიკის ფიქციონებს რაც შეეხება 600 ცხენამდე ჩვეულებრივად უძლებს და უფრო მეტზე კევლარის ფიქციონებს აწყობენ.
ასეთი გადაკეთება სუბარუებზე მაშინ კეთდება როცა 400 ცხენზს გადასცდება სიმძლავრე და შედეგად მექანიკურუ კარობკლა ვეღარ უძლებს. საკვირველია, მაგრამ ავტომატიკა უფრო გამძლეა smile.gif
ეკუც მართავს კარობკის კომპს და რაც ყველაზე ცუდია კარობკის კომპიდან შემოსული ინფორმაცია გაწერილია სტანდარტულ მეპინგებში, ასე რომ იქედან თუ არასწორი ინფო მოვიდა მატორიც არასწორად ან Safe Mode რეჟიმში იმუშავებს

STi ფორიკას კარობკაში კაკრაზ ეგ წუნინგია ჩატარებული smile.gif ანუ ჰიდროტრანსფორმატორია უფრო დიდი გამძლეობის და კომპიც დაპრაშივკებულია უფრო ჟოსტკი გადართვებზე smile.gif მაგის ხარჯზე უგებს S/TB-ს smile.gif

ეგ არ ვიცოდი რომ 600 ცხენზე მეტს უძლებს ავტომატიკის ფრიქციონები... საინტერესო რამე თქვი შენ, STi ფორიკას წუნინგს უფრო მეტი აზარტი ექნება wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
XDR-555   გადაცემათა კოლოფი   Oct 7 2009, 23:27
RACKER   XDR-555 თემა გახსენი...   Oct 7 2009, 23:33
XDR-555   და ტცს რაარი?   Oct 7 2009, 23:39
RACKER   აი აგერ უზარმაზარი...   Oct 7 2009, 23:43
XDR-555   აააა ხო გავიგე! ეს...   Oct 7 2009, 23:52
RACKER  
ციტატ...   Jul 15 2013, 12:38
karlo-fan   SUB 300

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge