![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 7-October 09 მომხმარებელი № 447 ![]() |
ჩემ ფორიკას უყენია ავტომატიკური კოლოპი. მაგრად მინდა მექანიკაზე გადავიყვანო! რას მეტკით,და როგორი სჰედეგი იკნება?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ეკუ რა ტო უნდ აშეიცვალოს ტო.
არ დაქოქვას მარტივად მოუვლი ცოტას გადააკეთებ და დანარჩენი ეკუ რა შუაშია? ნუ ჩეკის ანთებაც პრობლემა იყოს შეიძლება. ხიდები კიდე ერთნაირია როგორც ვიცი და რომც არ იყო მერე რა ან ნელი იქნება უფრო ან ჩქარი. მთლიანობაში არ ღირს ეგ მართალია. კარობკის კომპი ხო ცალკეა ეკუსთან არაფერ შუაში არაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Oct 9 2009, 17:52) [snapback]42469[/snapback] ეკუ რა ტო უნდ აშეიცვალოს ტო. არ დაქოქვას მარტივად მოუვლი ცოტას გადააკეთებ და დანარჩენი ეკუ რა შუაშია? ნუ ჩეკის ანთებაც პრობლემა იყოს შეიძლება. ხიდები კიდე ერთნაირია როგორც ვიცი და რომც არ იყო მერე რა ან ნელი იქნება უფრო ან ჩქარი. მთლიანობაში არ ღირს ეგ მართალია. კარობკის კომპი ხო ცალკეა ეკუსთან არაფერ შუაში არაა რეებს ამბობ, ხიდები თუ განსხვავდება, როგორ დააყენებ სხვანაირხიდიან კარობკას?? წინა ხიდი ხომ კარობკაშია, უკანა კი ცალკე ![]() მექანიკის ხიდს ავტომატიკაში ხომ არ გადაიტან? ეგეთი რამე თუ შეიძლება, არ ვიცი... კარობკის კომპი კი ცალკეა, მაგრამ ეკუსთანაც არის კავშირში ![]() ციტატა(maxouni @ Oct 9 2009, 18:02) [snapback]42478[/snapback] XDR-555 შენსას თუ დაუტოვებ არ უნდა იყოს ძვირი, მაგრამ მაგ ყველაფერთან ერთად არ დაგავიწყდეს ძრავის ელ-გაყვანილობა, ეგრედწოდებული პრავოდკა, თირემ ბოხდუხომერის ადგილას გაჯდება ლამბრას სადენები და შედეგად იმ ეკუს დაწვავ, და ცუდ შემთხვევაში შეიძლება მთელი მანქანაც მიაყოლო. სხვათაშოტის არსებობს ასეთი მცნება: ავტომატური კარობკის ტუნინგი, რომლიც დროსაც იცვლება ან ეგრედწოდებული გაჩიპვა უკეთდება კარობკის კომპიუტერს, კარობკაში მარეგულირებელი ბოლტის დატრიალებით ხდება ატფ-ის წნევის აწევა და პატარა გადაკეთება დასჭირდება ჰიდრიტრანსფორმატორს (ავტომატიკებზე სცეპლენიის ადგილას რომ დიდ ბუბლიკია იმას), შედეგად ავტომატიკა დადის ისევე როგორც მექანიკა, უბრალოდ პრობკებში სიარულისას და სეირნობისას არაკომფორტულად რთავს სიჩქარეებში. სუბარუს ავტომატიკის ფიქციონებს რაც შეეხება 600 ცხენამდე ჩვეულებრივად უძლებს და უფრო მეტზე კევლარის ფიქციონებს აწყობენ. ასეთი გადაკეთება სუბარუებზე მაშინ კეთდება როცა 400 ცხენზს გადასცდება სიმძლავრე და შედეგად მექანიკურუ კარობკლა ვეღარ უძლებს. საკვირველია, მაგრამ ავტომატიკა უფრო გამძლეა ![]() ეკუც მართავს კარობკის კომპს და რაც ყველაზე ცუდია კარობკის კომპიდან შემოსული ინფორმაცია გაწერილია სტანდარტულ მეპინგებში, ასე რომ იქედან თუ არასწორი ინფო მოვიდა მატორიც არასწორად ან Safe Mode რეჟიმში იმუშავებს STi ფორიკას კარობკაში კაკრაზ ეგ წუნინგია ჩატარებული ![]() ![]() ![]() ეგ არ ვიცოდი რომ 600 ცხენზე მეტს უძლებს ავტომატიკის ფრიქციონები... საინტერესო რამე თქვი შენ, STi ფორიკას წუნინგს უფრო მეტი აზარტი ექნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |