![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021 გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს. მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 19th September 2012 - 14:31) [snapback]425141[/snapback] თუ თვლი რო ტუბინიდან გამოსული ზთია ყველაზე ცხელი, მაშინ სლივის კანალში უნდა დაყენდეს. მაგრამ ზეთი ყველაზე დიდი ტემპერატურებს აღწევს პორშინტთან, კოლცოებთან ანუ კარტერში ჩასული ზეთი არის ყველაფერ გამომვლილი, გალოვკებით დამთავრებული. კარტერში არ მიმაჩნია სენსორის დაყენება სწორედ იმიტომ რომ მოსახვევებში კარგად იცით სლივი მაინც არის, ზეთი ხან მოხვდება მაგ სენსორს და ხან არა, ძალიან ცვალებადი იქნება + ამასთან კიდევ კარტერში ძრავის მუშაობის დროს და მითუმეტეს მაღლებზე არ არის ის რაოდენობის ზეთი, ზეთი ცოტაა და შესაბამისად ტემპერატურაც უფრო მეტი იქნება ვიდრე რეალურად არის. სენდვიჩს ერთადერთი მინუსი ის აქვს რომ გამომშვებ კოლეკტორთან დგას, არასაკმარისი გაგრილების დროს ტემპერატურა 5-მდე ყოველთვის იქნება მეტი. ჩემი მაგალითზე ვიტყვი: მე სენდვიჩზე მიყენია ტემპერატურის სენსორი და ქალაქში ნორმალური სიარულით მიჩვნებს 95-100 გრადუსი, ცოტა აგრესიული სიარულით 105-108 გრადუსია, თუ ძალიან აწვალებ მანქანას 110-115 გრადუსია, საკმარისია გაზის პედლიდან ავიღო ფეხი და ტემპერატურა ეცემა ნორმაზე 95-100-მდე თან რომ გავჩერდები ისე, ანუ გაგრილებით მანქანას რომ არ გააგრილებ ისე.გამოდის რომ კოლეკტორი ძალიან დიდ წინაღობას არ უქმნის სენსორს, მითუმეტეს თუ ზავადსკოი კოლეკტორები აყენია და თავისი დამცავი კოჟუხები უყენია ან კიდევ სპორტული და დაბინტულია, პრობლემა არ უნდა იყოს. კიდევ ერთი მომენტი გამომრჩა, ახლახანს დასავლეთში რომ მივდიოდი ზეთის ტემპერატურა თავიდან 100 გრადუსი და 1.5 საათი ტრასის რეჟიმსი გაუჩერებლივ 110KM/ს სიარულის დროს ზეთის ტემპერატურა იდგა 70 გრადუსზე ![]() X-60 სისქის ზეთის ტემპერატურა რომ დაეცეს 70 გრადუსამდე კარგი გაგრილების პირობებში ტრასაზე ან კიდევ ქალაქში მიძრაობის დროს წყნარი სიარულის დროს ისეთი სქელი იქნება რომ ვკლადიშის ამოტრიალების საშიშროება იქნება უცებ ჩაჭერის მონდომების დროს. ![]() |
|
|
![]() ![]() |