IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა, სად სჯობია დადგეს?
maxouni
გამოხმაურება Sep 19 2012, 12:15
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021
გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს.
მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Sep 19 2012, 14:15
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(bako @ 19th September 2012 - 14:31) [snapback]425141[/snapback]
თუ თვლი რო ტუბინიდან გამოსული ზთია ყველაზე ცხელი, მაშინ სლივის კანალში უნდა დაყენდეს. მაგრამ ზეთი ყველაზე დიდი ტემპერატურებს აღწევს პორშინტთან, კოლცოებთან


ანუ კარტერში ჩასული ზეთი არის ყველაფერ გამომვლილი, გალოვკებით დამთავრებული. კარტერში არ მიმაჩნია სენსორის დაყენება სწორედ იმიტომ რომ მოსახვევებში კარგად იცით სლივი მაინც არის, ზეთი ხან მოხვდება მაგ სენსორს და ხან არა, ძალიან ცვალებადი იქნება + ამასთან კიდევ კარტერში ძრავის მუშაობის დროს და მითუმეტეს მაღლებზე არ არის ის რაოდენობის ზეთი, ზეთი ცოტაა და შესაბამისად ტემპერატურაც უფრო მეტი იქნება ვიდრე რეალურად არის.

სენდვიჩს ერთადერთი მინუსი ის აქვს რომ გამომშვებ კოლეკტორთან დგას, არასაკმარისი გაგრილების დროს ტემპერატურა 5-მდე ყოველთვის იქნება მეტი.

ჩემი მაგალითზე ვიტყვი: მე სენდვიჩზე მიყენია ტემპერატურის სენსორი და ქალაქში ნორმალური სიარულით მიჩვნებს 95-100 გრადუსი, ცოტა აგრესიული სიარულით 105-108 გრადუსია, თუ ძალიან აწვალებ მანქანას 110-115 გრადუსია, საკმარისია გაზის პედლიდან ავიღო ფეხი და ტემპერატურა ეცემა ნორმაზე 95-100-მდე თან რომ გავჩერდები ისე, ანუ გაგრილებით მანქანას რომ არ გააგრილებ ისე.გამოდის რომ კოლეკტორი ძალიან დიდ წინაღობას არ უქმნის სენსორს, მითუმეტეს თუ ზავადსკოი კოლეკტორები აყენია და თავისი დამცავი კოჟუხები უყენია ან კიდევ სპორტული და დაბინტულია, პრობლემა არ უნდა იყოს.

კიდევ ერთი მომენტი გამომრჩა, ახლახანს დასავლეთში რომ მივდიოდი ზეთის ტემპერატურა თავიდან 100 გრადუსი და 1.5 საათი ტრასის რეჟიმსი გაუჩერებლივ 110KM/ს სიარულის დროს ზეთის ტემპერატურა იდგა 70 გრადუსზე biggrin.gif 5-40 მისხია, მე იმის თქმა მინდა რომ X-60 სისქის ჩასხმა სუბარუს ძრავში არის მემგონი დიდი სისულელე ქალაქის რეჯიმისთვის. ჩათვალეთ სულ ცივი ზეთით დადიხართ თუმცა X-60 სისქის ზეთს ტმპერატურა კი ექნება 90-100 გრადუსი მაგრამ არ იქნება საკმარისი რომ იგივე დენადობა ქონდეს ზეთს რაც X-30 სისქის ზეთს იგივე ტემპერატურაზე ანუ 95-100 გრადუსზე.

X-60 სისქის ზეთის ტემპერატურა რომ დაეცეს 70 გრადუსამდე კარგი გაგრილების პირობებში ტრასაზე ან კიდევ ქალაქში მიძრაობის დროს წყნარი სიარულის დროს ისეთი სქელი იქნება რომ ვკლადიშის ამოტრიალების საშიშროება იქნება უცებ ჩაჭერის მონდომების დროს. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 19 2012, 15:32
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(Black Jo @ Sep 19 2012, 15:15) [snapback]425165[/snapback]
ანუ კარტერში ჩასული ზეთი არის ყველაფერ გამომვლილი, გალოვკებით დამთავრებული. კარტერში არ მიმაჩნია სენსორის დაყენება სწორედ იმიტომ რომ მოსახვევებში კარგად იცით სლივი მაინც არის, ზეთი ხან მოხვდება მაგ სენსორს და ხან არა, ძალიან ცვალებადი იქნება + ამასთან კიდევ კარტერში ძრავის მუშაობის დროს და მითუმეტეს მაღლებზე არ არის ის რაოდენობის ზეთი, ზეთი ცოტაა და შესაბამისად ტემპერატურაც უფრო მეტი იქნება ვიდრე რეალურად არის.

სენდვიჩს ერთადერთი მინუსი ის აქვს რომ გამომშვებ კოლეკტორთან დგას, არასაკმარისი გაგრილების დროს ტემპერატურა 5-მდე ყოველთვის იქნება მეტი.

ჩემი მაგალითზე ვიტყვი: მე სენდვიჩზე მიყენია ტემპერატურის სენსორი და ქალაქში ნორმალური სიარულით მიჩვნებს 95-100 გრადუსი, ცოტა აგრესიული სიარულით 105-108 გრადუსია, თუ ძალიან აწვალებ მანქანას 110-115 გრადუსია, საკმარისია გაზის პედლიდან ავიღო ფეხი და ტემპერატურა ეცემა ნორმაზე 95-100-მდე თან რომ გავჩერდები ისე, ანუ გაგრილებით მანქანას რომ არ გააგრილებ ისე.გამოდის რომ კოლეკტორი ძალიან დიდ წინაღობას არ უქმნის სენსორს, მითუმეტეს თუ ზავადსკოი კოლეკტორები აყენია და თავისი დამცავი კოჟუხები უყენია ან კიდევ სპორტული და დაბინტულია, პრობლემა არ უნდა იყოს.

კიდევ ერთი მომენტი გამომრჩა, ახლახანს დასავლეთში რომ მივდიოდი ზეთის ტემპერატურა თავიდან 100 გრადუსი და 1.5 საათი ტრასის რეჟიმსი გაუჩერებლივ 110KM/ს სიარულის დროს ზეთის ტემპერატურა იდგა 70 გრადუსზე biggrin.gif 5-40 მისხია, მე იმის თქმა მინდა რომ X-60 სისქის ჩასხმა სუბარუს ძრავში არის მემგონი დიდი სისულელე ქალაქის რეჯიმისთვის. ჩათვალეთ სულ ცივი ზეთით დადიხართ თუმცა X-60 სისქის ზეთს ტმპერატურა კი ექნება 90-100 გრადუსი მაგრამ არ იქნება საკმარისი რომ იგივე დენადობა ქონდეს ზეთს რაც X-30 სისქის ზეთს იგივე ტემპერატურაზე ანუ 95-100 გრადუსზე.

X-60 სისქის ზეთის ტემპერატურა რომ დაეცეს 70 გრადუსამდე კარგი გაგრილების პირობებში ტრასაზე ან კიდევ ქალაქში მიძრაობის დროს წყნარი სიარულის დროს ისეთი სქელი იქნება რომ ვკლადიშის ამოტრიალების საშიშროება იქნება უცებ ჩაჭერის მონდომების დროს. smile.gif



შენ მანქანას ზეთის კულერი არ უყენია? იმპრეზაზე სენდვიჩი კულერთან დგება და პირიქით, 5 გრადუსით ნაკლები ტემპერატურა ჩანს... დაახლოებით..

რაც შეეხება კარტერს, გვერდიდან უნდა დამაგრდეს სენსორი რაც შეიძლება ქვედა მხარეს და ყოველთვის ზეთში იქნება. თუ მაგასთან ზეთი არ მოხვდა, გაცილებით მეტი პრობლემა გექნება ვიდრე არასწორი ჩვენება biggrin.gif

გეთანხმები, რომ სუბარუს ზავადსკოი და დაჯე ოდნავ დიდ ზაზორებზე 50 სისქის ზეთი არაა საჭირო. თუ ისე ცხელდება რომ სიბლანტე არარ ყოფნის 40 სისქის ზეთს, მაშინ დამატებითი კულერი უნდა დააყენო...

მე თაიმ ეთექზე აგვისტოში ზეთის ტემპერატურა 125 ზე ამივიდა. გარე ტემპერატურა იყო 39 გრადუსი.
მეორე თაიმ ეთექზე ავიდა 115 ზე, გარე ტემპერატურა 28-29 გრადუსი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა   Sep 19 2012, 12:15
Black Jo   maxouni მე მაინსდამა...   Sep 19 2012, 12:54
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge