IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Joker
გამოხმაურება Oct 9 2009, 16:33
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ბერკეტი არა კარლოს პრინციპით

პრასტავკა ანუ ფლიანეცი თუ ამოდე შაპკასა და ნამქანაში სამაგრი რომ არის იმის შორის აიწევა რამხელაც არის ის ფლიანეცი იმდენით.

და აი თუ ზამბარასა და შაპკის შუაში გაუკეთე რამე რკინის ან რეზინის ფენა მაშინ იწევა პრაქტიკულად ჩასმული მასალის ორმაგ სისქით. (იასნია თუ ამორტიზატორის სიმაღლე გაძლევს საშუალებას)

ხვალე მეც ვხსნი ჩემ ამორტიზატორებს და ვწევ ისევ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge