![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ბერკეტი არა კარლოს პრინციპით
პრასტავკა ანუ ფლიანეცი თუ ამოდე შაპკასა და ნამქანაში სამაგრი რომ არის იმის შორის აიწევა რამხელაც არის ის ფლიანეცი იმდენით. და აი თუ ზამბარასა და შაპკის შუაში გაუკეთე რამე რკინის ან რეზინის ფენა მაშინ იწევა პრაქტიკულად ჩასმული მასალის ორმაგ სისქით. (იასნია თუ ამორტიზატორის სიმაღლე გაძლევს საშუალებას) ხვალე მეც ვხსნი ჩემ ამორტიზატორებს და ვწევ ისევ ![]() |
|
|
![]() ![]() |