IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა, სად სჯობია დადგეს?
maxouni
გამოხმაურება Sep 19 2012, 12:15
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021
გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს.
მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 20 2012, 13:50
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




აგერაა სუბარუზე ქარხნულად დაყენებული ლამკოს სენსორების მანუალი http://www.type-ra.co.uk/pdf/guages.pdf და აქ თვალნათლივ ჩანს რომ ტემპერატურის სენსორი დგება კარტერიდან ზეთის გამოსაშვების ბოლტის ადგილას, სადაც ზეთი ყველა ვარიანტში იქნება და არავითარი ატლივები არ შეეხება.
ზერელედ გადავიკითხე ფორუმები და იქ ბევრი აღნიშნავს რომ კარტერის ტემპერატურა გვიჩვენებს ზეთის მაქსიმალურ ტემპერატურას და არაა სწორი კარტერში დაყენებაო, რამეთუ ამით შენ ვერ გაიგებ ქულერის ეფექტურობასო. სწორ მიდგომად თვლიან უშუალოდ ძრავის კანალზე ტემპერატურის გაზომვას, თუმცა ამასაც აქვს თავის უარყოფითი მხარეები, ანუ შენ ამით ვერ იგებ რამდენად გიცხელდება ვკლადიშზე ზეთი.
ეს თემა გავხსენი იმის დასადგენად თუ რომელი ტემპერატურაა უფრო მნიშვნელოვანი, მაქსიმალური, მინიმალური, ვკლადიშის გავლამდე თუ ვკლადიშის გავლის შემდეგ.
ასე ვთქვათ დილემის წინაშე ვდგავართ, შენ თუ კარგი ქულერი გაქვს ვკლადიშამდე(კანალზე) დაყენებული სენსორი გაჩვენებს რომ ზეთი 80 გრადუსზეა, მაგრამ ამ დროს შეიძლება კარტერში(ვკლადიშის გავლის შემდეგ) 140 გრადუსი გქონდეს და რეალურად ზეთს აფუჭებდე გადახურებით. შენ თუ სენსორი კარტერში გიყენია მაშინ შეიძლება პირიქით მოტყუვდე, ანუ გეგონის რომ ზეთი სამუშაო რეჟიმამდეა გაცხელებული და ამ დროს ცივ ზეთზე გაუყარო ბოლომდე და არასრულფასოვანი შეზეთვა მიიღო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა   Sep 19 2012, 12:15
Black Jo   maxouni მე მაინსდამა...   Sep 19 2012, 12:54
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge