![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021 გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს. მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
აგერაა სუბარუზე ქარხნულად დაყენებული ლამკოს სენსორების მანუალი http://www.type-ra.co.uk/pdf/guages.pdf და აქ თვალნათლივ ჩანს რომ ტემპერატურის სენსორი დგება კარტერიდან ზეთის გამოსაშვების ბოლტის ადგილას, სადაც ზეთი ყველა ვარიანტში იქნება და არავითარი ატლივები არ შეეხება.
ზერელედ გადავიკითხე ფორუმები და იქ ბევრი აღნიშნავს რომ კარტერის ტემპერატურა გვიჩვენებს ზეთის მაქსიმალურ ტემპერატურას და არაა სწორი კარტერში დაყენებაო, რამეთუ ამით შენ ვერ გაიგებ ქულერის ეფექტურობასო. სწორ მიდგომად თვლიან უშუალოდ ძრავის კანალზე ტემპერატურის გაზომვას, თუმცა ამასაც აქვს თავის უარყოფითი მხარეები, ანუ შენ ამით ვერ იგებ რამდენად გიცხელდება ვკლადიშზე ზეთი. ეს თემა გავხსენი იმის დასადგენად თუ რომელი ტემპერატურაა უფრო მნიშვნელოვანი, მაქსიმალური, მინიმალური, ვკლადიშის გავლამდე თუ ვკლადიშის გავლის შემდეგ. ასე ვთქვათ დილემის წინაშე ვდგავართ, შენ თუ კარგი ქულერი გაქვს ვკლადიშამდე(კანალზე) დაყენებული სენსორი გაჩვენებს რომ ზეთი 80 გრადუსზეა, მაგრამ ამ დროს შეიძლება კარტერში(ვკლადიშის გავლის შემდეგ) 140 გრადუსი გქონდეს და რეალურად ზეთს აფუჭებდე გადახურებით. შენ თუ სენსორი კარტერში გიყენია მაშინ შეიძლება პირიქით მოტყუვდე, ანუ გეგონის რომ ზეთი სამუშაო რეჟიმამდეა გაცხელებული და ამ დროს ცივ ზეთზე გაუყარო ბოლომდე და არასრულფასოვანი შეზეთვა მიიღო. |
|
|
![]() ![]() |