![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021 გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს. მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 20th September 2012 - 16:27) [snapback]425424[/snapback] მოდი მაშინ ახრი მითხარი მაგის, ანუ რომელი დატჩიკის ჩვენებას უნდა უყურო და თუ ორივეს უყურებ განსხვავებს შემთხვევაში რა უნდა ქნა და შენ თვითონ მიხვალ დასკვნამდე ერთი დაჩიკით გაიგებ შემავალი ზეთის ტემპერატურას, კარტერზე კი გაიგებ გამომავალი ზეთის ტემპერატურას. თუ ძაან დიდი განსხვვება იქნა, მაშინ რაღაცაშია საქმე. შემავალი ტემპერატურით გაიგებ სამუშაო ტემპერატურაზეა თუ არა ზეთი. გინდა მიადგამ და გინდა დაელოდები გახურებას. თუ შემავალზე 80 გრადუსია და კარტერმა 110 აჩვენა არა მგონია პრობლემა იყოს. მაგრამ როცა შემავალი 90-ს გიჩვენებს და კარტერზე 140 დააფიქსირე, ესე იგი ძაან ხურდება ზეთი და მიუხედავად იმისა რომ 90 ნორმალურია ასე თუ ისე, გააჩერებ და გააგრილებ. და თუ საერთოდ შემავალზე 80 და კარტერზე 140, არ დაგაეჭვებს რატომ ??? ისე ერთი კითხვა დამებადა: EGT დგება აფფაიფზე ჰო ??? შენც გაქვს დაყენებული და მეც ვაპირებ პაუკზე დაჩიკის დაყენებას. ანუ EGT-თი ვიგებთ ტურბინაში შემავალი ჰაერის ტემპერატურად და მეორეთი პაუკის ჰაერის ტემპერატურას აკონტროლებ. ერთი გამომავალი ჰაერის ტემპერატურას ზომავ და მეორეთი შემავალის. რომელი ინფორმაცია უფრო ღირებულია ??? |
|
|
![]() ![]() |