![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021 გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს. მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სუბარუს რატომ აქვს დატოვებული სპეციალურად ბლოკზე ზეთის წნევისთვის დაჩიკის შესაერთებელი ხომ არ იცით? ლეგასზე ეგ ადგილი pcv-ს ქვემოთაა დაახლოებით. სხვა EG20-ებზეც ეგრე იქნება.
უბრალოდ მანდ რომ დააყენო გინდა ადაპტერი ანუ არმირებული შლანგი რომელიც ალბათ იმოქმედებს ჩვენებაზე. ანუ ნაკლებ წნევას ანახებს ხო? ჩემთვის წნევის დაჩიკის ასრულებს 1 როლს მარტო. სანამ დავსტუკე ძრავი 1.3 ბარი მქონდა ხალასტოიზე. რო ჩავაჭირე და კაკუნის ხმა გავიგე 5000 აბაროტზე. მიხვდი რო სტუკი იყო და ავუშვი. პირველი რაც ვქენი ზეთის წნევას გავხედე და 1.3-ის ნაცვლად 1.1 იყო. აი მაგით მივხვდი უეჭველი რომ წნევა დაეცა და ძრავი დაბრიდე. თავიდან ხმაც კი არ ქონდა. მერე დავუმუგამე 4400 აბაროტზე რო წაარტყავდი გაზს ვკლადიშიც წაარტყავდა. წნევის დაცემა შეიძლება ნიშნავდეს იმას რომ ზეთი ან გადაადუგე ისე რომ გათხელდა ან წნევა დაეცა. მანუალშიც წერია რომ სტოკ ზაზორებზე და სტოკ ძრავზე არ უნდა ჩამოცდეს წნევა რაღაც გარკვეულ პარამეტრებს გაზაობის რეჟიმშიც კი. ასე რომ თუ იცი შენი წნევების ნორმები ცივზე, ცხელზე, გაზაობის რეჟიმში, ტრეკზე და ეს ჩვენებები უეცრად გასცდა ნორმის ფარგლებს ე.ი დაგენძრა. და უნდა აუშვა რომ ძრავი არ დაბრიდო. თუ კი გაზგაყრილი მიდიხარ. ძრავს რომ რამე მოუვიდეს დაჩიკით შეატყობ და დროზე მიხედავ მაგრამ დროზე მიხედვა ნიშნავს რომ ნახევარი ძრავი თავიდან უნდა ააწყო. ასედაც და ისედაც გიწევს ძრავის დაშლა. იმ შემთხვევაში თუ ძალიან მიწუნინგებული და ძვირად ღირებული ძრავი გაქვს ღირს 2 და 3 დაჩიკის დაყენება. თუ არადა უბრალოდ მიაყენე სადმე, საკმარის ინფორმაციას მოგცემს ეგეც რა ჩემი აზრით. ყოველ შემთხვევაში 3 დაჩიკის დაყენებით მაინც ვერ მოასწრებ რეაგირებას რო რამე იყოს. |
|
|
![]() ![]() |