IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა, სად სჯობია დადგეს?
maxouni
გამოხმაურება Sep 19 2012, 12:15
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ამ თემას ვხსნი იმის გამო რომ არ მომწონს სენვიჩებზე აწყობილი ზეთის წვევის და ტემპერატურის იდეა, რამეთუ სუბარუს მანუალებში ეგრე არ წერია.
გუშინ სუბარუს ქარხნულ სენსორებზე (laMco) ვეძებდი ინფორმაციას და იქ წერია რომ ზეთის წნევის სენსორი დგება ქარნული სენსორის ადგილას რომ უშუალოდ ზეთის კანალზე გაზომოს წნევა. http://mysubaru.ge/forum/index.php?s=&...st&p=425021
გასარკვევი დამრჩა ზეთის ტემპერატურის ყველაზე ოპტიმალური მდებარეობა, ანი სად სჯობია ზეთის ტემპერატურა გაიზომოს? სხვადასხვა ადგილას სხვადასხვა ტემპერატურა ექნება და საინტერესოა რა ადგილას გაზომილი ტემპერატურა მოგვცემს რეალურ მონაცემს.
მაქვს იდეა რომ სენსორი დადგეს კარტერში, მაგრამ ინტერნეტში ეს არ მომიძებნია ამ იდეის ურყოფით/დადებითი მხარეები და აბა ჩამოყარეთ ვის რა იდეები გაქვთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Sep 20 2012, 23:37
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სუბარუს რატომ აქვს დატოვებული სპეციალურად ბლოკზე ზეთის წნევისთვის დაჩიკის შესაერთებელი ხომ არ იცით? ლეგასზე ეგ ადგილი pcv-ს ქვემოთაა დაახლოებით. სხვა EG20-ებზეც ეგრე იქნება.
უბრალოდ მანდ რომ დააყენო გინდა ადაპტერი ანუ არმირებული შლანგი რომელიც ალბათ იმოქმედებს ჩვენებაზე. ანუ ნაკლებ წნევას ანახებს ხო?

ჩემთვის წნევის დაჩიკის ასრულებს 1 როლს მარტო.
სანამ დავსტუკე ძრავი 1.3 ბარი მქონდა ხალასტოიზე. რო ჩავაჭირე და კაკუნის ხმა გავიგე 5000 აბაროტზე. მიხვდი რო სტუკი იყო და ავუშვი. პირველი რაც ვქენი ზეთის წნევას გავხედე და 1.3-ის ნაცვლად 1.1 იყო. აი მაგით მივხვდი უეჭველი რომ წნევა დაეცა და ძრავი დაბრიდე. თავიდან ხმაც კი არ ქონდა. მერე დავუმუგამე 4400 აბაროტზე რო წაარტყავდი გაზს ვკლადიშიც წაარტყავდა.

წნევის დაცემა შეიძლება ნიშნავდეს იმას რომ ზეთი ან გადაადუგე ისე რომ გათხელდა ან წნევა დაეცა. მანუალშიც წერია რომ სტოკ ზაზორებზე და სტოკ ძრავზე არ უნდა ჩამოცდეს წნევა რაღაც გარკვეულ პარამეტრებს გაზაობის რეჟიმშიც კი.

ასე რომ თუ იცი შენი წნევების ნორმები ცივზე, ცხელზე, გაზაობის რეჟიმში, ტრეკზე და ეს ჩვენებები უეცრად გასცდა ნორმის ფარგლებს ე.ი დაგენძრა.

და უნდა აუშვა რომ ძრავი არ დაბრიდო. თუ კი გაზგაყრილი მიდიხარ. ძრავს რომ რამე მოუვიდეს დაჩიკით შეატყობ და დროზე მიხედავ მაგრამ დროზე მიხედვა ნიშნავს რომ ნახევარი ძრავი თავიდან უნდა ააწყო.
ასედაც და ისედაც გიწევს ძრავის დაშლა.

იმ შემთხვევაში თუ ძალიან მიწუნინგებული და ძვირად ღირებული ძრავი გაქვს ღირს 2 და 3 დაჩიკის დაყენება.

თუ არადა უბრალოდ მიაყენე სადმე, საკმარის ინფორმაციას მოგცემს ეგეც რა ჩემი აზრით.
ყოველ შემთხვევაში 3 დაჩიკის დაყენებით მაინც ვერ მოასწრებ რეაგირებას რო რამე იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
maxouni   ზეთის ტემპერატურის სენსორის ოპტიმალური მდებარეობა   Sep 19 2012, 12:15
Black Jo   maxouni მე მაინსდამა...   Sep 19 2012, 12:54
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge