![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
Raven
ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] სერიოზული ურწმუნო თომა ჩანხარ ისე, არ მიწყინო. ურწმუნო თომა არ ვარ და არც გიწყენ ![]() ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] 1. NGK IFR6B-K Laser Iridium ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] 3. NGK BKR6EIX. განსხვავება არის მხოლოდ ის რომ პირველი სრულიად ირიდიუმია (მგონი) მეორე კი ნაწილობრივ. ზუსტად არ ვიცი და გადავხედავ მერესიცივის კოეფიციენტი კი ორვეს ერთი აქვს - 6. და როგორც ამბობ ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] ნგკ-ში 6-ზე ზევით არ ღირს ცივდება უფრო. მაშინ რატო მირჩევ დენსოს 22-ს? აი სიცივის კოეფიციენტები ![]() ![]() ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] 2. DENSO Iridium Spark Plugs IK22, IK20, რიცხვები რაც ქვევითაა უფრო ცივია, მარა 20-ზე ქვევით არღირს მგონი.. ახლა მოიცა ... ![]() სურათი რაც დევს დააკვირდი და ნახავ რომ პირიქით ზემოთ ცივდება თან დენსოს საიტზეა http://www.globaldenso.com/en/products/aft...wer/lineup.html IK22 and above are for tuned engines, with a spark gap of 0.8mm. IK22-ს და ზემოთ აქვს 0.8 მილიმეტრი და არა ყველას როგორც შენ თქვი და გეგონა აქამდე. ![]() შესაბამისად IK20 არ გამოგვადგება ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] რადგან ზაზორი 1მმ და ზევით აქვთ ხოლო შენივე დაწუნებულ ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] რაც შეეხება კატალოგს, კატალოგი განკუთვნილია ბენზინზე მომუშავე მანქანებისთვის ნგკ-ს შემთხვევაში ამიტომ მანქანა თუ გაზზეა ზემოჩამოთვლილებია საუკეთესო, თუმცა სტოკიც იმუშავებს უპრობლემოდ ოღონდ ახალი და ცოტა ხანს (მაგრამ გაწევაზე და ეკონომიაზე იმოქმედებს რადგან ზაზორი 1მმ და ზევით აქვთ, ხოლო გაზს უნდა 0.8 და ქვევით.) კატალოგის სვეჩს (ამ შემთხვევაში NGK PFR6G) ზაზორი აქვს 0,8 მილიმეტრი ![]() http://www.ngk.com/results_cross.asp?pid=p...amp;x=0&y=0 .031" (0.8mm) Gap, ასე რომ მე ურწმუნო თომა კი არ ვარ, რეალურად მიყვარს სიტუაციაში გარკვევა და სწორი დასკვნის გაკეთება, ხოლო შენი მოყვანილი ჩამონათვალით და ახსნით წსორ გადაწყვეტილებას ვერ მიიღებს თემაში ჩაუხედავი ადამიანი, თუ რატომ დაგისაბუთე მგონი და თან კარგად, ამიტომ არც შენ ციტატა(Raven @ 21st September 2012 - 20:12) [snapback]425715[/snapback] არ მიწყინო. ![]() აქვე ნახე დენსოს საიტზე ფორესტერს (ტურბინიანს) საერთოდ არ აქვს მითითება გაკეთებული IK სერიის სვეჩებზე ![]() http://www.denso.co.jp/cgi-bin/plug/4wplug...%F7+%2F+Search+ ყველას უწერია VK20Y და აქ კი ნათქვამია http://www.globaldenso.com/en/products/aft...ugh/lineup.html VK20Y has a gap of 0.8 and is mainly for use with turbo engine vehicles. ანუ ტურბინიან სუბარუს უნდა არა IK20 ან 22 არამედ VK20Y. |
|
|
![]() ![]() |