IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტი აქვ დაბალი, 0,5-ზე ბუსტავს
legacy
გამოხმაურება Oct 9 2009, 21:10
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




გამარჯობათ ძმებო მოკლედ დღეს ბუსტის დაჩიკი დავაყენე და 0,5 ზე ზევით არ ადის რამდენზე უნდა ბუსტავდეს ლეგასი ბ-4 1999-წლიანი ავტომატიკა და რისი ბრალია დაბალი ბუსტი თუ ვინმემ იცით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Oct 10 2009, 13:31
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მანდ ბევრი რამე შეიძლება იყოს და პირველ რიგში შლანგები, უნდა გადამოწმდეს ყველა შლანგი თავის ადგილზე დგას თუ არა, 0.5 ბარი იმას ნიშნავს რომ ვესტგეითი მუდმივად ღიაა. ეგ იცის როცა მეათე ან 23-ე შლანგის გაჭედენილია ან სადმე მოკეციალია და ჰაერს ვერ ატარებს, ან მარცხენა კრილოში რომ სოლენოიდი დგას, რომელშიც 10-23 შლანგები შედის ეგაა გაჭედილი. თუ ეგენი ყველაფერი წესრიგშია, მაშინ უნდა ინახოს შემთხვევით რომელიმე ხელოსანმა შლანგი ხომ არ შეგიცვალა ტურბინასთან, რომელიც ტურბინის გამოსასცველთანავე გამომავალ შტუცერზე ჯდება და იქავე ტრაინიკში შედის, რომელზეც მიერთებულია ვესტგეითის აქტუატორი, მოკლედ ამ 5 სანტიმერტიან შლანგში უნდა იყის რესტრიქტორი და თუ არ დგას 0.5-ზე მეტს არ დაუბერავს.
ჰო და კიდევ ერთი, შენ ხომ დეტონაციის დატჩიკი გინთებდა? როცა ეკუ დეტონაციას აფიქსირებს, 0.5 ბარზე ზემოთ არ გიშვებს, ერთი ვარიანტია რომ დასბროსო და ნახო დასბროსვიდან 4-5 წუთის სიარულის მერე რამდენს დაბუსტავს. თუ ყველაფერი მექანიკური წესტიგშია და დასბროსვის მერეც თუ არ უბერავს მაშინ უნდა ინახოს (უკვე დიაგნოსტიკით) მართლა აფიქსირებს თუ არ დეტონაციას და თუ ჩეკს არ ანთებს და დეტონაციის კორექცია მიდის მაშინ მატორისტს უნდა მოასმენონო მატორზე , რაღაც ფონეიდოსკოპით რომ უსმენენ, იმიტომ რომ დეტონაციის დატჩიკი დეტონაციის გარდა მექანიკურ ხმაურსაც აფიქსირებს, ჰო და მექანიკური ხმაურიც თუ არ ისმის და მაინც აფიქსირებს დეტონაცია, ეკუსთან ახლოს დეტონაციის დატჩიკსა და მასას შორის უნდა ჩადგეს 3300 პიკოფარადიანი კონდენსატორი რის შედეგადაც დატჩიკის მგრძნობელობა ჩოტა შესუსტდება.

ჰო და კიდევ ერთი, ტურბინიდან ინტგერექულერამდე მილები შეამოწმე და მათი ხამუტები, ანუ სადმე ტურბინიდან დაბერილი ჰაერი ხომ არ ეპარება

მაგარ პახმელიაზე ვარ და შეიზლება ცოტა გაუგებრად დავწერე მაგრამ თუ გულდასმით წაიკითხავ გაარჩევ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
legacy   ბუსტი აქვ დაბალი   Oct 9 2009, 21:10
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge