|  სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა | 
|  Sep 4 2009, 10:27 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108  | 
				მოკლედ ვეძებე  ინტერნეტში კლირენსის  აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო. მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.   | 
|  | |
|  | 
|  Oct 11 2009, 22:12 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60  | 
				ესეთი იდეა მაქვს ,თქვენი აზრი მაინტერესებს სუბაროლოგებო   მიშას მანქანას რო ვაკეღებდი დავაკვირდი მაშინ ,  რამასა და  ტრავერს შორის უდევს  ბალვანკა   მემგობი თუჯს  წააგავს,  ლეგასებს არ უდევს და ამით მივხვდი ,  მანდ შეიზლება დამატება თუ ბოლტები გაწვდება , ან ბოლტებს გააჰარხინებს კაცი , ამორტიზატორზეც უნდა დაემატოს ჩემი აზრით და უკანა ხიდზეც და კარდანზეც თუ დაჟირდა ,  მთლიანად აიწევა მანქანა და ვერსია ყუმბარების გაფუჭების მთლიანად გამოირიცხება  აბა სუბაროლოგებო განვიხილოთ     | 
|  | |
 bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
 bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27 
  zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
 zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31 
  bondzgi1
 bondzgi1    
  PAINKILLER
 PAINKILLER   
|   |