IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Oct 11 2009, 22:12
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ესეთი იდეა მაქვს ,თქვენი აზრი მაინტერესებს სუბაროლოგებო მიშას მანქანას რო ვაკეღებდი დავაკვირდი მაშინ , რამასა და ტრავერს შორის უდევს ბალვანკა მემგობი თუჯს წააგავს, ლეგასებს არ უდევს და ამით მივხვდი , მანდ შეიზლება დამატება თუ ბოლტები გაწვდება , ან ბოლტებს გააჰარხინებს კაცი , ამორტიზატორზეც უნდა დაემატოს ჩემი აზრით და უკანა ხიდზეც და კარდანზეც თუ დაჟირდა , მთლიანად აიწევა მანქანა და ვერსია ყუმბარების გაფუჭების მთლიანად გამოირიცხება
აბა სუბაროლოგებო განვიხილოთ paint3.gif whistle2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge