![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ესეთი იდეა მაქვს ,თქვენი აზრი მაინტერესებს სუბაროლოგებო მიშას მანქანას რო ვაკეღებდი დავაკვირდი მაშინ , რამასა და ტრავერს შორის უდევს ბალვანკა მემგობი თუჯს წააგავს, ლეგასებს არ უდევს და ამით მივხვდი , მანდ შეიზლება დამატება თუ ბოლტები გაწვდება , ან ბოლტებს გააჰარხინებს კაცი , ამორტიზატორზეც უნდა დაემატოს ჩემი აზრით და უკანა ხიდზეც და კარდანზეც თუ დაჟირდა , მთლიანად აიწევა მანქანა და ვერსია ყუმბარების გაფუჭების მთლიანად გამოირიცხება
აბა სუბაროლოგებო განვიხილოთ ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |