გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 11 2012, 13:31
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 11-October 12 მომხმარებელი № 3,017 |
ვაპირებ უტურბინო მექანიკა ლეგასის ყიდვას. მაინტერესებს ძირითადი პრობლემების შესახებ.
|
|
|
|
![]() |
Oct 16 2012, 10:58
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(gentoo @ 14th October 2012 - 19:33) [snapback]430799[/snapback] ბევრი მინახავს უტურბინო ავეცეესიანი იაპონურიც და ევროპულიც. რა გაგიკვირდათ? დაჟე გალოვკების გადმოტანას ვაპირებდი და ჩალიჩი დამეზარა. და მე ვთქვი რომ ეგეთი არ არსებობს მეთქი? გამაგიჟებ რააა მე დავწერე სად წერია ის რომ თუ რა ძრავით და რა წელით გამოშვებულ სუბარუს ყიდულობს მეთქი? ციტატა(TRULOVI @ 14th October 2012 - 20:05) [snapback]430804[/snapback] თემო 5ზე რო აიყვან ტურბინა არ გახსნა ხო კაი მარა კომპოი ხოისეა დანასტროიკებული რო 5 ატასზე მაინც ბევრ ბენზინს ასხავს და აზრი?? და ვინ თქვა მერე რომ მე 5-ზე ამყავს აბაროტები უაზროდ? 3K-4K დიაპაზონში დავდივარ, დადებითი წნევის შექმნის გარეშე და წვავს ჯიგრულად. |
|
|
|