![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ესეთი იდეა მაქვს ,თქვენი აზრი მაინტერესებს სუბაროლოგებო მიშას მანქანას რო ვაკეღებდი დავაკვირდი მაშინ , რამასა და ტრავერს შორის უდევს ბალვანკა მემგობი თუჯს წააგავს, ლეგასებს არ უდევს და ამით მივხვდი , მანდ შეიზლება დამატება თუ ბოლტები გაწვდება , ან ბოლტებს გააჰარხინებს კაცი , ამორტიზატორზეც უნდა დაემატოს ჩემი აზრით და უკანა ხიდზეც და კარდანზეც თუ დაჟირდა , მთლიანად აიწევა მანქანა და ვერსია ყუმბარების გაფუჭების მთლიანად გამოირიცხება
აბა სუბაროლოგებო განვიხილოთ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Oct 11 2009, 23:12) [snapback]43117[/snapback] ესეთი იდეა მაქვს ,თქვენი აზრი მაინტერესებს სუბაროლოგებო მიშას მანქანას რო ვაკეღებდი დავაკვირდი მაშინ , რამასა და ტრავერს შორის უდევს ბალვანკა მემგობი თუჯს წააგავს, ლეგასებს არ უდევს და ამით მივხვდი , მანდ შეიზლება დამატება თუ ბოლტები გაწვდება , ან ბოლტებს გააჰარხინებს კაცი , ამორტიზატორზეც უნდა დაემატოს ჩემი აზრით და უკანა ხიდზეც და კარდანზეც თუ დაჟირდა , მთლიანად აიწევა მანქანა და ვერსია ყუმბარების გაფუჭების მთლიანად გამოირიცხება აბა სუბაროლოგებო განვიხილოთ ![]() ![]() ეგ კი კარგი აზრია მაგრამ მაგ შემთხვევაში შენ მიწას მოაცილებ მარტო მანქანის კორპუსს. და ხიდები და მთელი ამბავი ისევ იგივე სიმაღლეზე დარჩება. ანუ ბუგაროკებზე შუაში ძირს ნაკლებად დადებ მაგრამ ჯიპების ნავალზე ხიდს მაინც ვერ ააცილებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Joker @ Oct 11 2009, 20:32) [snapback]43136[/snapback] ეგ კი კარგი აზრია მაგრამ მაგ შემთხვევაში შენ მიწას მოაცილებ მარტო მანქანის კორპუსს. და ხიდები და მთელი ამბავი ისევ იგივე სიმაღლეზე დარჩება. ანუ ბუგაროკებზე შუაში ძირს ნაკლებად დადებ მაგრამ ჯიპების ნავალზე ხიდს მაინც ვერ ააცილებ მთავარი მინუსი რაცაა ფორიკას ეგაა და მაგას თუ გადაჭრი ანუ ცხვირს არ მიარტამს მუცელს არ დადებს და ტრაკს არ ჩამოარტყამს ეგეც მაგარი შეღავათია. თან ყუმბარებიც შეინახება. ისე ჩემსას მემგონი უდევს უკვე ეგეთი რაღაცეები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Oct 11 2009, 23:35) [snapback]43140[/snapback] მთავარი მინუსი რაცაა ფორიკას ეგაა და მაგას თუ გადაჭრი ანუ ცხვირს არ მიარტამს მუცელს არ დადებს და ტრაკს არ ჩამოარტყამს ეგეც მაგარი შეღავათია. თან ყუმბარებიც შეინახება. ისე ჩემსას მემგონი უდევს უკვე ეგეთი რაღაცეები. მამენტ ეგეც უნდა გაკეთდეს და ზამბარა-ფლიანეცი-ცოტა მაღალი საბურავებიც და გამოვა კუკლა |
|
|
![]() ![]() |