![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Joker @ 12th October 2009 - 00:32) [snapback]43136[/snapback] ეგ კი კარგი აზრია მაგრამ მაგ შემთხვევაში შენ მიწას მოაცილებ მარტო მანქანის კორპუსს. და ხიდები და მთელი ამბავი ისევ იგივე სიმაღლეზე დარჩება. ანუ ბუგაროკებზე შუაში ძირს ნაკლებად დადებ მაგრამ ჟიპების ნავალზე ხიდს მაინც ვერ ააცილებ კი გეთანხმები ეგრეა დაახლოებით რამდენი სანტიმეტრით დალიფტვას ბიქრობთ ? ციტატა(RACKER @ 12th October 2009 - 00:15) [snapback]43119[/snapback] და უკან? უკანაც დაუდებ შაიბებს, ისე არ მინახავ როგორ არის მიშას მანქანაზე საინტერესოა მეც ეგრე ვფიქრობ რო კარგი გამოვა |
|
|
![]() ![]() |