გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
|
|
|
|
![]() |
Oct 11 2009, 23:24
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(RACKER @ 12th October 2009 - 01:08) [snapback]43173[/snapback] ანუ გამოდის რომ ფორიკებს ეგრეთ წოდებული ბოდი ლიფტი უკვე აქვთ? სუხოის გადაწევა არაფერს არ შეცვლის. აი თუ დალიფტავ მაშინ კი შეიძლება სუხოი პრობლემა გახდეს. ხოდს შეგიზღუდავს ეგრე გამოდის , სუხოის გადატანა შეიძლება , თან აუცილებელია მანქანისთვის მდგრადი რომ იყოს |
|
|
|
bondzgi1 სუბარუს "ლიფტინგი" Sep 4 2009, 10:27
zimbo დიდი სიძნელე არ არ... Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1
PAINKILLER
![]() ![]() |