IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 12 2009, 09:24
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ჩემი აზრით მაგდენი ჩალიჩი და ეგეთი დონის ლიფტინგი სუბარუზე უაზრობაა, სერიოზულ გამავლობას ვერ მიიღებ (ისეთს როგორც პაჯეროზე მაგალითად), სამაგიეროდ მანევრირებას დაკარგავ მაგრა, რაც სუბარუს მთავარი კოზირია.... პლიუს მაგას გამძლეობაშიც დაერხევა, პირველ რიგში ყუმბარებს, სუხოის სტოიკებს და რულევოი წიაგებს...

რაც სუბარუს ლიფტინგში და მამაძაღლობებში უნდა დახარჯო, ერთი Pajero ჯუნიორი იყიდო სჯობია smile.gif

ციტატა(RACKER @ Oct 12 2009, 00:45) [snapback]43155[/snapback]
ამეებზე ამბობ ხო?
აი ჩემსას უდევს მგონი

რატომღაც მგონია რომ STi ფორიკას ეგ პადუშკები არ უყენია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge