![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
გამარჯობათ, მოკლედ მინდა ისეთი რამის გაკეთება რომ იაპონურ ფორიკაზე (1998) რომ ან ტურბინის გათიშვა შემეძლოს, ან ცოტა გვიან გახსნას ტურბო. ვინმემ თუ იცით მითხარით თუ არა, რომ მომვჯობინდები ტურბინას დავშლი და მაინც ამოვთხრი, იმას მაინც მივხვდები გამოვა თუ არა
![]() იდეაში მინდა გავაკეთო SPORT რეჟიმის კნოპკა და როცა მომიდება ვიგაზავო, როცა არა - არა. იმ დღეს კოლექტორი მოვხსენი და იქიდან ადის ტურბინაში მილი. იქ რომ რამე კლაპანი გაკეთდეს,რომელსაც გააკონტროლებ, შეგეძლება ტურბინს ჩართვა გამორთვა მაგრამ გადაკეტილ ტურბინაზე ჰაერი მასში რამდენად უპრობლემოდ გაივლის ეგ არ ვიცი, ტურბინის კონსტრუქციაა სანახავი აი მაგალითად 4000 აბაროტზე რო გახსნას ტურბო კაი ვარიანტი იქნება წვის ამბავში ტრასაზე რადგან უტურბინოდ შეგეძლება სიარული სადღაც 140 ით. ვინმეს მსგავსი რამე არა გსმენიათ? ![]() გაზაობის მოყვარულებმა არ გამლანძღოთ ![]() ჩემი არი s/tb, ხოლო გამიგია რო c20 არის კარგად ეკონომიურები, ამათ კიდევ ერთი და იგივე მოტორი აქვთ (მე რაც ვიცი) განსხვავება ტურბინაშია, მინდა რომ ჩემი მანქანა c20 ივით ეკონომიური იყოს და s/tb სავით სწრაფი, როცა როგორ მომინდება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა
![]() ![]() არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია. მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gigizura @ May 20 2009, 15:38) [snapback]4315[/snapback] ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა ![]() ![]() არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია. მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა ![]() მართალია, რაც უფრო მეტად მიადგავ გაზს, მით უფრო ხშირად დაგჭირდება ტორმუზის ხმარება და მერე ისევ გაზის ![]() ![]() არადა STi-ზე გაზს არ ვუშვებდი ფეხს ![]() ![]() ხოდა ტორმუზებიც მალე გაცვდა, პრობკებში და მოკლე მანძილებზე 16 ლიტრზე დაბლა ვერ ჩამოვიყვანე ![]() ![]() პ.ს. სიგარეტს არ ვეწევი.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |