![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მოვიძიოთ და დავყაროთ ვიდეოები იუთუბიდან, ვისაც კარგად გესმით ეს საგანი გელოდებით
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(chrdili @ Oct 17 2012, 16:08) [snapback]431597[/snapback] ისე ერთი და იგივე ხმაურიანი მაყუჩი იმპრეზაზე და ფორესტერზე ძალიან სხვადასხვა ხმას იძლევა. იმპრეზაზე უფრო დიდი ხმა აქვს, (სტოკ მანქანებზე მაქვს საუბარი) ციტატა(RACKER @ Oct 17 2012, 17:41) [snapback]431613[/snapback] chrdili აბა თუ მხვდები რატო ? რეალურად ეგრეა და მიზეზი ბევრი რამ შეიძლება იყოს, თუმცა ეგეთ ტექნიკურ დეტალებში სხვაობა რაშია ნამდვილად არ ვიცი. შეიძლება დაუნფაიფი იყოს უფრო სქელი (ან ინთეიქიც კი), შეიძლება უფრო დიდი ტურბინის გამო იყოს ან ძრავს ქონდეს მეტი კომპრესია ან აალების კუთხე ჰქონდეს სხვა ან კლაპნის სარქველები ჰქონდეს უფრო დიდი და ა.შ ![]() მოკლედ თუ იცი დაწერე ![]() |
|
|