IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Time attack 21 ოქტომბერი 2012, რუსთავის ავტოდრომი
NetDevil
გამოხმაურება Oct 5 2012, 20:08
გამოხმაურება #1


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




კვირას, 21 ოქტომბერს, რუსთავის ავტოდრომზე (RIM),
გაიმართება სამოყვარულო შეჯიბრი - Time Attack

მონაწილეთა მოსვლა და რეგისტრაციის დადასტურება: 14:00 საათამდე.
სტარტი: 16:00

შეჯიბრის ფორმატი:
ყველა მონაწილეს ექნება 2 ათწუთიანი გასვლა ავტოდრომის სრულ წრეზე.
ბრძოლა არაკონტაქტურია (თუ ერთი მონაწილე მეორეს ეწევა მეორე ვალდებულია გაატაროს).
გამარჯვებულები გამოვლინდებიან ნაჩვენები საუკეთესო დროის მიხედვით.
საუკეთესო დრო აირჩევა ორივე გასვლიდან მხოლოდ ერთი საუკეთესო წრით.


კლასებად დაყოფა:

მონაწილეები დაიყოფა სამ კლასად: ( A ) 0cc-2000cc / ( B ) 2001cc - 3000cc/ ( C ) 3000cc+
კოიფიციენტი ძრავებზე: ტურბირებული X 1.7-ზე. VVTI, VTEC, M და ა.შ X 1.2-ზე.
გამონაკლისი: 1800cc Turbo-ს კოეფიციენტი ექნება 1,6


შეჯიბრში მონაწილეობა, რეგისტრაცია, ტერიტორიაზე მოხვედრა:

მონაწილეობა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს ვისაც გააჩნია მართვის მოწმობა ან პროფესიონალი მრბოლელის მოქმედი ლიცენზია.
რეგისტრაციის გავლა შესაძლებელია სამუშაო საათებში (10:00 - 18:00) შემდეგ ნომერზე: 2307703.
რეგისტრირებული მონაწილე შეჯიბრის დღეს მოდის ავტოდრომის Reception-ში (პირველ სართულზე), ამბობს სახელს, გვარს, ავტომობილის ნომერს
და იღებს საბორტო ნომერს, რომელსაც აკრავს ავტომობილს მარცხენა მხარეს, იმისთვის რომ დაცვამ შემოუშვას დახურულ პარკში.
გადასახადი შეჯიბრზე მონაწილეობისთვის - 40 GEL
თანხის გადახდა მოხდება საბორტო ნომრის აღების მომენტში.


შეჯიბრზე გამოსასვლელად სავალდებულოა:

ავტომობილში არ იდოს ისეთი რამ რაც თავისუფლად მოძრაობს.
ღვედი მუშაობდეს გამართულად.
მონაწილეს ეფაროს შლემი (საავტომობილო ან მოტოციკლის)
შლემის არქონის შემთხვევაში ავტოდრომზე მუშაობს გაქირავების სერვისი.

შეზღუდვები:

საბურავებზე მოხსნილია ნებისმიერი შეზღუდვა.
მონაწილეს უფლება არ აქვს დაიმგზავროს სხვა ვინმე ან რამე.

საკონტაქტო ტელეფონი: 2307703 ხათუნა (GASA) სამუშაო საათებში (10:00 - 18:00)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SuBchika
გამოხმაურება Oct 19 2012, 22:25
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,460
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 360




chrdili
მეც არ ვაპიებ ააფრის ამოებასwink.gifაქენი დაწიე პასატკა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Oct 19 2012, 23:01
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(SuBchika @ Oct 19 2012, 23:25) [snapback]432195[/snapback]
chrdili
მეც არ ვაპიებ ააფრის ამოებასwink.gifაქენი დაწიე პასატკა?

დავწიე კიდევაც და უკანა ბალკაზე ამორტიზატორების დაბლითა მხრის სამაგრი დამატებითი საბოლტეები უფრო დაბლა დავადუღებინე კიდევაც biggrin.gif. არ ვიცი რა მგონი გადავაჭარბე, უკანები როგორც დგას იმ მდგომარეობიდან გაშლა 1სმ-მდე შეუძლია, მეტი არა biggrin.gif, ზამბარის რეგულირებით კი მაქსიმალურად დაბლა დავწიე. ნუ წინებს ჩვეულებრივად აქვს ზამბარის სიხისტის და სიმაღლის რეგულირება. სიხისტე არ შევცვალე, სიმაღლე თითქმის ბოლომდე დავწიე. ხვალ წინების რაზვალს -1.5-ზე დავაყენებინებ და სადმე გავტესტავ, თორემ უკანა მხარეს რაც ვიმაიმუნე არ ვიცი რას იზამს და ტრეკზე სიურპრიზები არ მჭირდება biggrin.gif. ნუ პრინციპში რაც შეიძლება მოსალოდნელი იყოს, რომ მოსახვევებში 3 ბორბელზე შევიდეს biggrin.gif



ეს სამაგრები მხოლოდ იმიტომ დავადუღებინე, რომ ზამბარების სარეგულიროებით ბოლომდე დაწევისას, ამორტიზატორის გაშლისას ზამბარა ზედმეტად თავისუფლად რჩებოდა და ამოვარდნის შესაძლებლობა იყო.
მოკლედ ასეა თუ ისე დაწევის შემდეგ მანქანის მანევრირება მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
NetDevil   Time attack 21 ოქტომბერი 2012   Oct 5 2012, 20:08
datoxachi   ამას უკვე აღარ გავ...   Oct 5 2012, 20:43
bako   და კვლავინდებურად ...   Oct 6 2012, 00:41
NetDevil  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge