![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
PAINKILLER
ეგ ყველაფერი გასაგებია, ჯუნიორში ადგილის დეფიციტია. ტაკ ჩტო ეგ ვარიანტი გამოირიცხება. აგერ პატარა სტატია, ვიტარას ეჩალიჩება მაგრამ ძალიან ბევრი საინტერესო ინფოა http://suzukilift.googlepages.com/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker @ Oct 12 2009, 11:26) [snapback]43208[/snapback] PAINKILLER ეგ ყველაფერი გასაგებია, ჯუნიორში ადგილის დეფიციტია. ტაკ ჩტო ეგ ვარიანტი გამოირიცხება. აგერ პატარა სტატია, ვიტარას ეჩალიჩება მაგრამ ძალიან ბევრი საინტერესო ინფოა http://suzukilift.googlepages.com/ კი ბატონო, ჯუნიორი პატარაა, მაგრამ რაღაც კომპრომისი უნდა მოიძებნოს ![]() სერიოზულ დალიფტვას აზრი არა აქვს თუ დიდ ბორბლებსაც არ დააყენებ, დიდი ბორბლები კი ფორიკას არკებში არ ჩაეტევა, უნდა კრილოები ამოჭრა (Outback-ს აქვს გაგანიერებული კრილოები)... აი მაშინ კი ექნება აზრი ![]() უბრალოდ მაგდენი ჩალიჩის მერე ფორესტერი აღარ იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |