გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
|
|
|
|
![]() |
Oct 12 2009, 14:17
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 |
bondzgi1
მე სხვა პონტში ვჩალიჩობ მაგას აი ეს ზამბარები მაქვს ეხლა მე მადლობა Irakli-ს ხოდა აქ სულ დაკეცილია ქვედა ხვიები ამიტომ მე მინდა ეს დაკეცილები გავშალო ცოტათი ეს დაკეცილი რაც არის ეხლა სინამდვილეში უფრო დაახლოვებული ხვიებია და მაგათ შორის უნდა დავდო ის რეზინები |
|
|
|
bondzgi1 სუბარუს "ლიფტინგი" Sep 4 2009, 10:27
zimbo დიდი სიძნელე არ არ... Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1
PAINKILLER
![]() ![]() |