IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ვაიდბენდზე შეკითვები მაქვს, INNOVATE
gentoo
გამოხმაურება Oct 21 2012, 09:49
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




გაუ.

რა განსხვავებაა იბეის 160$ ინოვეიტს და ინოვეტის საიტზე 200$ შორის. ანუ ღირს თუ არა 40$ ნაკლების გადახდა??

MTX-L და LC-1 ერთი ფასი ღირს თითქმის და ახალი არ ჯობია? ციფრულია და უფრო სწრაფიც.

და ბოლო შეკითხვა მინდა მუდმივად დავტოვო ეს ლამბდა.

3 ვიხოდი აქვს. ერთი ციფრული ცავალ E-manage-ში. მეორე დაჩიკში მესამე ქახნულ ECu-ში.
2 პროგრამირებადი აუტი აქვს.
თვეში ერთხელ კალიბრაციას თუ გაუკეთებ. 1-2 წელი ხო გამიძლებს.

ადგილზე ვფიქრობ. ქახნულის მაგივრად რო დავაყენო? კოლექტორის გახვრეტაც აღარ დამჭირდება.

რახდება ყველა რუსთავში ხართ? smile.gif

The safc intercepts the maf voltage and fools the ECU into thinking there is a different amount of air coming into the engine which makes the ECU add or subtract fuel. This also affects ignition timing which you can't control directly. The e-manage blue allows you to do everything a safc does on a greater scale and more such as direct injector control and ignition timing retard, the e-manage ultimate takes it further by being able to do ignition timing advance. When you buy your wide-band you will find out you can read your air/fuel ratio but you have nothing to compare it to. That is why you need to log AFR vs. rpm so you know at which rpm you are lean/rich and then can make the correction on the safc. If you decide to keep the safc then get a wide-band that has data-logging capabilities. On the list of the PLC I see it states it has RPM pickup. Look into it more before buying. With the e-manage blue you can connect a wide-band into it and log AFR's. Some people complain that you need a computer/laptop. If that's the case you shouldn't be messing with this stuff to begin with and cheap laptops are everywhere so that opinion isn't valid. For example I plan on using an ancient ibm thinkpad 755, I believe it, just for the car. You don't need a dual core or whatever newest thing is out there. Another thing you want to look into is the j&s safeguard. It monitors detonation, knock, ping etc. on each cylinder individually. The reason this is important is because it will retard timing on whatever cylinder needs it to prevent detonation. This will save you your engine. So rather than blowing up your motor and learning the hard way, you get to keep your motor, make tuning changes and keep on going. I've seen people make crazy big hp on just a vafc2 and I was going to do the same but I'd rather put a little more work into it and not have to worry and just enjoy the car and drive it. It's up to you. I realized that a well tuned engine is more fun. A tune makes it or breaks it. Feel free to ask anything you wish and I'll help as best as I can.



როგორც იქნა ჩამოვიდა ულტიმატე და ადამიანური მანუალიც მოყვება ინგლისურად.
მანუალში ყველაფერი ძალზედ ნათლად წერია. ანუ რეტარდიც აქვს და ავანსიც და კიდევ ბევრი ფიჩა.
მაფ ემულატორებიო და რავიცი biggrin.gif

მოკლედ თითქმის სტენდელოინია რა.

ემ საკითხში დამეხმარეთ რა ტუნერებო.



p.s დეტონაციებსაც უყურებს.



http://drag2ter.com/blog/tuning_weekend/us...vate-mtx-l.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Oct 24 2012, 20:54
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER

ოკეი ერთი დაშლილებში უნდა გავიარო და დავწერ აქ მერე თუ ვნახე.
მაგაზე წერენ რო კაპოტქვეშ კი უნდა დააყენო მარა თერმო იზოლაცია ჭირდება აუცილებლად.

გარეთ ინტერქულერთან რო დავაყენო გააცივებს ქარი და მოიტუება. სადემ დროსელის მერე ჩავტენი და რამეს შემოვახვევ რო არ გაცხელდეს მაშინ. ან რავიცი. ჯერ ღებავენ ჩემ მანქანას და სანამ არ ავაწყობ და არ დავაერთებ ყველაფერი აზრი არ აქვს რამეზე ფიქრს და ლაპარაკს, ეხლა პროსტა ვიკვლევ საკითს ჯერ. მადლობა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   ვაიდბენდზე შეკითვები მაქვს   Oct 21 2012, 09:49
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge