![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ამხელა ფორუმია და ამ მანქანაზე თემა არაა.
განვიხილოთ ეს მოდელი და დავწეროთ ვინც რა ვიცით. მე შემოვიფარგლები მხოლოდ მცირედი ტექნიკური მონაცემებით. Subaru Forester 2.5 STi - SG9 გამოდის 2004 წლიდან 4 ცილინდრიანი 2.5 მატორით (ზუსტად 2457 კუბ/სმ) 6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფი 265 ცხენის ძალა 5600 ბრუნზე 1490კგ. (2004 წლის მოდელი) -1500კგ. (2005 დან გამოსული). კლირენსი 170 სმ. 2004 წლის მოდელი ![]() 2005 წლიდან გამოსული ![]() ![]() ![]() პ.ს. დანარჩენი მომინდია უფრო კომპეტენტური ხალხისათვის აბა არ დაიზაროთ და დაწერეთ ვინ რა ინფოს ფლობთ ამ მანქანის + და - ასევე თუა ვიზუალურის გარდა რაიმე განსხვავება 2004 და 2005 წლიან მოდელებს შორის |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მოკლედ ჭამოვწერ ეხლა სხვაობებს.
ძრავი 2.5 EJ257 დამატებითი პერეგაროტკბით იგივე ძრავია რაც ამერიკულ იმპრეზებში შედარებიტ მაღალი კუმშვის ხარისხით გალოვკები უკეთესია ვიდრე ამერიკული 2.5 სტი იმპრეზის ტურბო აყენია ვფ41 ნორმალური ტურბოა მაგრამ იგივე პრობლემა აქ რაც 39-ს უკანა მხარე სკდება. ზომით 28 ზე დიდია ცხელი მხარე ცივი თითქმის იგივე სტოკი წნევა აქ 0.5 ბარი შედარებით დიდი ქულერი იგივე ზომის რაც ამერიკულ 2.5 იმპრეზას აქ აქ 6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლობი 3.9 ცენტრალური გადაცემით. DCCD არ აქ მოყვება ბრემბოები. პადვესკა შედარებით გრუბი ვიდრე კროსს და სხვებს. მოყვება 18 იანი დისკები სალონი სტი-ს შავი. იგივე რაც სპეცს აქ მეტი სხვაობა არ მახსენდება |
|
|