![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ამხელა ფორუმია და ამ მანქანაზე თემა არაა.
განვიხილოთ ეს მოდელი და დავწეროთ ვინც რა ვიცით. მე შემოვიფარგლები მხოლოდ მცირედი ტექნიკური მონაცემებით. Subaru Forester 2.5 STi - SG9 გამოდის 2004 წლიდან 4 ცილინდრიანი 2.5 მატორით (ზუსტად 2457 კუბ/სმ) 6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფი 265 ცხენის ძალა 5600 ბრუნზე 1490კგ. (2004 წლის მოდელი) -1500კგ. (2005 დან გამოსული). კლირენსი 170 სმ. 2004 წლის მოდელი ![]() 2005 წლიდან გამოსული ![]() ![]() ![]() პ.ს. დანარჩენი მომინდია უფრო კომპეტენტური ხალხისათვის აბა არ დაიზაროთ და დაწერეთ ვინ რა ინფოს ფლობთ ამ მანქანის + და - ასევე თუა ვიზუალურის გარდა რაიმე განსხვავება 2004 და 2005 წლიან მოდელებს შორის |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
levanisan
ხიდთაშორისი ბლოკირება მექანიკური მართვით VADA კი დაბლებზე ბევრი აქ და მაღლებზე არცისებევრი და მაგიტო. ასერომ იმაზე ფიქრი რომ ტურბინის ეფექტი არ აქ არაა სწორი. ეგ ეფექტი მიღწევადია. სტოკი ტურბინის 1.0 ბარამდე დაუბერავ მეტს ვერა 0.9-1 |
|
|