![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 ![]() |
გამარჯობათ სუბარუს ფანებო
![]() მოკლედ რა პრობლემები მაქვს ახლა, მყავს ფორიკა 98 წლის გამოშვება დაბალი სიჩქარით დაძვრისას ხშირად ძაგძაგებს ჩემი მანქანა. მითხრეს პლიტააო მისახედიო, ხო და რა დამიჯდება ეს რომ გამოვცვალო და თან გამოცვლისას ძრავის ამოღება ხომ არაა საჭირო ერთბაშად? თუ ეს საჭიროა ბარემ მივაყოლებ და ძრავზე შუასადებს გამოცვცლი, თორე ზეთს მიღვრის. აგრეთვე სიჩქარის გადართვისას ხანდახან არ ვარდება ხოლმე სიჩქარეში, ცოტა ჯაჯგური და ასე ვთქვათ პერეგაზოვკა უნდა ხოლმე. კიდევ პრობლემა მაქვს ხელის მუხრუჭის მაშუქთან ხელსაწყოთა დაფაზე, უმიზეზოდ ირთევბა ხოლმე. არა და ხელის მუხრუჭის ბერკეტი ბოლომდეა მიწეული. გარდა ხელის მუხრუჭისა რამე სხვასაც ხომ არ მატყობინებს ეს ანთება, თუ დატჩიკი მიჩმახებს? აგრეთვე ფანჯრის ჩამოწევაზეა პრობლემა, ხანდახან მძღოლის პულტიდან იჭედება ხოლმე გვერდითა ფანჯრების მართვა. აგრეთვე უკანა კარების შუშIს გამათბობელი არ მუშაობს ნაწილობრივ, მარტო დაბლა ადნობს ხოლმე ორთქლს, თუ იცით ეს რემონტდება? თუ ახალი შუშის ყიდვა მომიწევს? ზამთარში მაგრად ვწწვალობ ხოლმე ამის გამო ![]() ამასთან უკანა კარები ჭრაჭუნობს გაუთავებლად, 2 კვირაში 1 ხელ მჭირდება რომ ტაოტით გავპოხო საკეტი, თორე ტვინი მიაქვს მაგის ჭრიჭIნს, დავიჯერო ყველა ფორიკას მასე უჭრიჭინებს უკანა კარები? ![]() მოკლედ რავიცი შემოგაყარეთ ჩემი პრობლემები და იქნებ რამე მითხრათ აბა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
pilo
ციტატა(XMX_550 @ 28th October 2012 - 21:54) [snapback]434386[/snapback] კაია თუ მასეა. მოიცა და გალოვკის პრაკლადკას არ უნდა ძრავის მოხსნა? აქ არის შOთა დარეგისტრირებული დამავიწყდა რა ქვია, სუბარუს მამაა მგონი საქართველოში, იმასთან მყავდა 2 წლის უკან და ძრავის ამოუღებლად ვერ მოხსნიო გალოვკებსო, უბრალოდ ამატე ზეთი და ეგააო. თვით დინებით რომ მოდის იმ ადგილიდან უშვებს, წნევით არაა და არ გინდა ამისთვის ძრავი ამოიღოო. ასე მითხრა მაშIნ, თუ არ უნდა ძრავის მოხსნა მაგას რა ჯობია, გამოვცვლი, თორე გათხუპნული აქვს მუდამ დაბლა დამცველი ფარი. SUB300 ? მართლა მამა სუბარუსი ![]() რახან ეგრე გითხრა, ეგრე ჯობია მაშინ. თუ გეზარება ზეთით დასვრილი სიარული, მაშინ უნდა ამოიღო მატორი. გალოვკების სახურავს აქვს პრაკლადკა. თუ იქედან გასდის, მაშინ არ უნდა ამოღება ძრავს და თუ გალოვკასა და თვით მატორის ბლოკს შორის გასდის, მაშინ უნდა ამოღება ძრავს. pilo ციტატა(XMX_550 @ 28th October 2012 - 21:54) [snapback]434386[/snapback] უკანა კარებს რაც შეეხება, იმენნა საკეტი ჭრაჭუნობს. რაც კეტავს კარებს ეგ, თუ ტაოტს წავუსმევ ხოლმე კბილზე სადღაც 2 კვიარ უხმაუროდ დადის მერე. მერე ისევ გახსნა დახურვების შემდეგ იწმინდება ტაოტისგან და ისევ იწყებს ხმაურს . მანდ რეზინი რას მიშველის? თუ საკეტი ჭრაჭუნობს შე კაცო, მაშინ მოხსენი, დაშალე, გაწმინდე, დაზეთე, ააწყვე და ჩასვი უკან ![]() |
|
|
![]() ![]() |