![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მოგეხსენებათ რომ PCV კლაპანი საკმაოდ მნიშვნელოვანია მანქანისთვის, ანუ კარტერში დაგროვილი გაზები აუცილებლად უნდა ამოიტუმბოს ძრავიდან თორემ მერე სხვა გასასვლელს რომ ვერ პოულობს, გალოვკის საქშენებიდან გამოდის და ზეთსაც მშვენივრად მიირთმევს. როცა მატორი მუდმივად ბუსტზეა და შიგადაშიგ თუ ხდება ხოლმე გაზიდან ფეხის აშვება, რა თქმა უნდა ეს წამიერი ვაკუუმი ვერ ასწრებს კარტერში დაგროვილი წნევის მთლიანად ამოტუმბვას და შედეგად გაზაობისას ვიღებთ ზეთის ჭამას.
გარდა მისას ანტილაგის მუშაობის დროს ვაკუუმი თითქმის აღარ იქმნება კოლექტორში და შესაბამისად PCV კლაპანიც ფუნქციას კარგავს, გარდა ამისა ვაკუუმი თუ არ შეიქმნა ტორმუზიც ვაკუუმის გარეშე რჩება და ვრჩები უტორმუზოდ. არსებობს ამ პრობლემს მოგვარების რამოდენიმე გზა, მარტო ტორმუზის საკითხი შედარებით იოლი მოსაგვარებელია, რამეთუ არსებობენ მანქანები რომლებსაც ტორმუზი სულაც არ აქვთ ვაკუუმზე (მაგალითად ფორდ სკორპიო) და ელექროამძრავი გიდრავლიკური პომპა აქვს და მინდა ანღნიშნო რომ მშვენივრად ასრულებს თავის საქმეს, ანუ ზაჟიგანია თუ გახსნილია ტორმუზი სულ კარგი აქვს და სულ არ სჭირდება ძრავის დაქოქვა. მაგრამ ამ შემთხვევაში ისევ პრობლემად რჩება კარტერის ვენტილაციის საკითხი. კარტერის ვენტილაციისთვის ტურბინირებულ სუპერქარებში იყენებენ ვაკუუმის ელექტრო პომპებს და ვინც დააყენა სუბარუზე ყველა აღნიშნავს რომ ძალიან ეფექტურია, ეფექტურობა იამში გამოიხატება რომ ძრავი ყველაზე კარგად მუშაობს როცა კარტერში პატარა ვაკუუმია შექმნილი (-0.1 -0.2 ბარი), მაგრამ ალბათ წარმოგიდგენიათ რა ფასი ექნება ამ სუპერქარების ვაკუუმის პომპებს ![]() ![]() თუ ვინმემ იცით რომელ მანქანას აქვს ელექტრო ვაკუუმის პომპები ნუ დაიზარებთ და დაწერეთ, ამ ექსპერიმენტალური ტუნინგის ხარჯებიც და ექპერიმენტიც ჩემზეა, უბრალოდ თქვენი დახმარება მჭირდება იამში რომ მომაძებნინოთ ინფორმაცია საქართველოს დაშლილებში არსებულ რომელი მანქანებიდან რომელს აქვს ელექტრო ვაკუუმის პომპები. გავიგე ძველ კუბიკ ვოლვოებს აქვთო, მაგრამ მაგას ვერც დაშლილს იპოვი და ვერც მოსიარულეს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სისულელეა ელექტროზეც არა აა სანდო მაშინ სარქველიანი უნდა იყოს რომ თუ მიატოვა მუშაობა სარქველი გაიხსნას და გასავალი ნახოს წნევამ.
ჩემი იდეა რატომ უკუაგდეთ ვერ ვხვდები ![]() ბოლომდე არ გაქვთ კარტერის წნევებზე რაღაცეები გაკრვეული. ზეთს იმიტომ ჩამს რომ ჯერერთი გალოვკებიდან მოდის და მეორე კალცოები არ ზის წესივრად. და ცილინდრების ცვეთასთან და ზეთის ჭამასთანაც მშვენივრად გვვაქვს საქმე. არ იფიქროთ რომ ოფოზიციაში გიდგებით ან რამეს გასწავლით. ეჭვი მაქვს რომ ჩემზე ბევრად მეტი გაქვთ ნასწავლი ნაკითხი და გაკეთებული ამ საკითხებში. მაგრამ მაინც დავამატე ინფორმაცია რომ სრული სურათი შეგვექმნას ამ მომენტში. ელექტრო ძრავები როცა ვთქვი მე ადრე. აქ დამცინოდა ნახევარი კლუბი. კბილები უცვდებაო, კოჭები ძვრებაო დარემნები სხლტებაო. ახლა წარმატებებს გისურვებთ უკვე. მაგრამ ჯობია მაინც მუდმივი ვიხლოპის საქშენი გამოვიყენოთ. |
|
|
![]() ![]() |