![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მოგეხსენებათ რომ PCV კლაპანი საკმაოდ მნიშვნელოვანია მანქანისთვის, ანუ კარტერში დაგროვილი გაზები აუცილებლად უნდა ამოიტუმბოს ძრავიდან თორემ მერე სხვა გასასვლელს რომ ვერ პოულობს, გალოვკის საქშენებიდან გამოდის და ზეთსაც მშვენივრად მიირთმევს. როცა მატორი მუდმივად ბუსტზეა და შიგადაშიგ თუ ხდება ხოლმე გაზიდან ფეხის აშვება, რა თქმა უნდა ეს წამიერი ვაკუუმი ვერ ასწრებს კარტერში დაგროვილი წნევის მთლიანად ამოტუმბვას და შედეგად გაზაობისას ვიღებთ ზეთის ჭამას.
გარდა მისას ანტილაგის მუშაობის დროს ვაკუუმი თითქმის აღარ იქმნება კოლექტორში და შესაბამისად PCV კლაპანიც ფუნქციას კარგავს, გარდა ამისა ვაკუუმი თუ არ შეიქმნა ტორმუზიც ვაკუუმის გარეშე რჩება და ვრჩები უტორმუზოდ. არსებობს ამ პრობლემს მოგვარების რამოდენიმე გზა, მარტო ტორმუზის საკითხი შედარებით იოლი მოსაგვარებელია, რამეთუ არსებობენ მანქანები რომლებსაც ტორმუზი სულაც არ აქვთ ვაკუუმზე (მაგალითად ფორდ სკორპიო) და ელექროამძრავი გიდრავლიკური პომპა აქვს და მინდა ანღნიშნო რომ მშვენივრად ასრულებს თავის საქმეს, ანუ ზაჟიგანია თუ გახსნილია ტორმუზი სულ კარგი აქვს და სულ არ სჭირდება ძრავის დაქოქვა. მაგრამ ამ შემთხვევაში ისევ პრობლემად რჩება კარტერის ვენტილაციის საკითხი. კარტერის ვენტილაციისთვის ტურბინირებულ სუპერქარებში იყენებენ ვაკუუმის ელექტრო პომპებს და ვინც დააყენა სუბარუზე ყველა აღნიშნავს რომ ძალიან ეფექტურია, ეფექტურობა იამში გამოიხატება რომ ძრავი ყველაზე კარგად მუშაობს როცა კარტერში პატარა ვაკუუმია შექმნილი (-0.1 -0.2 ბარი), მაგრამ ალბათ წარმოგიდგენიათ რა ფასი ექნება ამ სუპერქარების ვაკუუმის პომპებს ![]() ![]() თუ ვინმემ იცით რომელ მანქანას აქვს ელექტრო ვაკუუმის პომპები ნუ დაიზარებთ და დაწერეთ, ამ ექსპერიმენტალური ტუნინგის ხარჯებიც და ექპერიმენტიც ჩემზეა, უბრალოდ თქვენი დახმარება მჭირდება იამში რომ მომაძებნინოთ ინფორმაცია საქართველოს დაშლილებში არსებულ რომელი მანქანებიდან რომელს აქვს ელექტრო ვაკუუმის პომპები. გავიგე ძველ კუბიკ ვოლვოებს აქვთო, მაგრამ მაგას ვერც დაშლილს იპოვი და ვერც მოსიარულეს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 5th November 2012 - 13:19) [snapback]436252[/snapback] კოლიცოები თუ არ ზის მაშინ სულ ჭამს, აქ საუბარია მუდმივად ბუსტზე სიარულისას გალოვკებიდან რომ გამოაქვს ზეთი ხოდა რას გეუბნები მე? დაუკვირდი. როცა წნევააა კარტერში სულ შეჭამს. იმიტომ რომ ჯერ ერთი გალოვკებიდან ავა და მეორე კოლცოები არ ჯდება. რას სვავს კოცლოები power სტროუკზე აბა? წნევა დიახ წნევა. და უარყოფითი წნევა კარტერში ეხმარება კოლცოებს დაჯენაში. კოლცოები რატომ არის პატარა და ზაზორებიანი? იმიტომ რომ მაგ ზაზორებში ბუსტი შევიდეს და წნევით მიპრესოს ცილინდრის კედლებზე. ეტყობა შენც არ გეცალა. კორვეტმა რომ გააკეთა, მასე ბუგატმაც გააკეთა ვეირონი, დავა ყენო V16 და 4 ტურბინა და მაშინ და გავასწროთ ბუგატის მაგ ლოგიკით. ციტატა(maxouni @ 5th November 2012 - 13:19) [snapback]436252[/snapback] არ ჯობია!!! უზარმაზარი თემა დავდე შენს თემაში მაგ საკითხზე და ეტყობა ვერ მოიცალე წასაკითხად, არ ყოფნის ეგ ვიხლობის სისტემა არააააა და მაგიტომაც ამატებენ ელექტრო ძრავებს. ზუსტად მაგაზე ვეძებდი ინფორმაციას ელექტო ძრავებს რომ წავაწყდი მშვენივრად ყოფნის ვისაც არ ყოფნის იმათ არასწორად გააკეთეს. X5 ებზე რამოდენიმე დღე მომიწია ფროფილაკტიკაში გატარება და იმდენი ვნახე ეგ 1დღეში რო რავიცი. BMW დებილია შენი აზრით და ვინტილატორების კეთება არ იცის? კაი კარგია მატორები ნუღარ გავაოფებთ. მაგრამ ფაქტია რომ ვამბობდი კარგიათქო არცერთს არ გჯეროდათ, იგივეა ვიხლოპზეც ეხლა. |
|
|
![]() ![]() |