![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,266 რეგისტრ.: 16-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 635 ![]() |
ნიკი: badri
სახელი:ბადრი გვარი:ხალათიანი მანქანა: Nissan Skyline ECR33 წელი: 1996 ფერი: იისფერი - Purple Beast გარბებნი 112 000კმ დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 1997 ECR33 RB25DET ძრავი სტოკი ხელდაუდებელი, სპორტული ცეპლენია გადაკეთებული ინთეიქი ტურბო კკრ480 ფრონტალური ქულერი ტოპ მაუნთი, გამშვები კოლექტორი 3 ინჩიანი დაუნპაიპი ტურბოდან სულ ბოლო ბაჩოკამდე HKS ბლოუ ოფი Greddy Oil Catch Tank Apexi PowerFC - კომპიუტერი Bosch 044 300l/ph ბენზონასოსი BlitZ Dual SBC Spec-s – ბუსტ კონტროლერი 4 რუკის ჩაწერის ფუნქციით BlitZ -ის ტურბო ტაიმერი შევროლე კორვეტის ბაბინები გაგრილებით Blitz DTT Blits მუდმივი ჰაერის ფილტრი Vinci-ის ფირმის დაჩიკები - ვოლტი, ზეთის ტემპერატურა და ბუსტი GT-R-ის პაროგები GT-R-ის უკანა სპოილერი GT-R-ის რასპორკები ძრავში და საბარგულში Bilstein-ის პადვესკა Farmas DB-V Series Rims 9jj/8jj -დისკები RS-R Exhaust- ვიხლოპი 1.5 Way LSD - ბლოკირება მუშოაბს 14.5 PSI / 1 Bar. სიმძლავრე 380 WHP / 490 NM -საბურავზე, ფულ ბუსტი 4300 აბაროტზე ![]() ![]() ჯერ ჯერობით წვიმაში მომიწია სიარული გუშინ ვიყიდე ამიტომ ვერ ვნახე მანქანის ძალა, როგორც კი ბუსტზე დაჯდება არ აქვს მნიშვნელობა რომელი სიჩქარეა ეგრევე ბუქსაობს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,266 რეგისტრ.: 16-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 635 ![]() |
ფაქტიურად ცხოვრებაში პირველად დავაზანოსე უკანა ვედუში, მეშინოდა მანქანები რო იდგნენ ტრაკი არ გამერტყა და ეგრევე ვუშვებდი გაზს ფეხს მაგეთ რო მივდიოდი, წნევა 0.4 ბარი 265 ცხენი საბრავზე, არ დამცინოთ რა ვქნა შევეცადე
![]() http://www.youtube.com/watch?v=RYC8Fy1txX0...eature=youtu.be |
|
|