![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ნიკი: FEOLA
სახელი: ვაჟა მანქანა: Subaru Forester XT 2.0, რაღა თქმა უნდა მექანიკა ![]() გამოშვების წელი: 2003 ფერი: თეთრი 112000-ზე შეცვლილია კბილანა ღვედი; 119000-ზე კარობკის ზეთი MOTUL 75/90 Gear300 LS 124000 -ზე შეიცვალა ჰიდრავლიკის სითხე 124000 - ზე სამუხრუჭე სითხე MOTUL DOT 5.1 ძრავის ზეთის შეცვლის გრაფიკი: 118600-ზე ძრავის ზეთი MOTUL 5/40 Xsces 124600-ზე MOTUL 300V 5/40 დამატებით: IHI VF28 Turbo STI Top Mount Intercooler Rims - WEDS SPORT SA 90 - 17X7,5 J OFFSET 45 Hand Made Full Exhaust System + Apexi World Sport 2 Catback 60mm Defi Oil Pressure Gauge 60mm Defi Oil Temperature Gauge 60mm Apexi Boost Gauge Ultra multimode plus model 4060 Razo Shift Knob STI Short Shifter STI Front Upper Strut Bar STI 4 Pot Front Brakes STI 2 Pot Rear Brakes STI Rear Stabilizer STI 2 Way LSD Cusco Rear Upper Strut Bar Spectre Performance Air Intake System Silicone Turbo Intake OCT-G-BL, Square Style 750ml Billet Aluminum Blue Coated Engine Oil Catch Sound: Head Unit: Pioneer FH-X700BT Woofer: Blaupunkt GT Series Amplifire: Blaupunkt GT4100 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 15th November 2012 - 00:00) [snapback]438651[/snapback] მზად ვარ ეგრე ხო მეც მზად ვარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ Nov 15 2012, 01:19) [snapback]438660[/snapback] ეგრე ხო მეც მზად ვარ ![]() ხოდა კაი გასასუქებელი ადგილი ვიცი უკანა გზაზე და შევიაროთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |