![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 763 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 837 ![]() |
ესეიგი რა ხდება ვინმემ ხო არ იცით ან ხო არ გაქვთ გაკეთებული უკვე კაპოტზე ამორტიზატორები (როგორც საბარგულზე)
რა ზომა უნდა დაითრიოს ეს ამორტიზატორები კაცმა, ან ზუსტად როგორ რა ადგილებში უნდა გაიხვრიტოს რო დადგეს თუ ვინმეს გაქვთ ინფო დაწერეთ რა! ოგონდ არ მითხრათ არის უკვე ამაზე თემა და იქ მოძებნეო დავიტანჯე ამ ძებნის გამოყენებით ყველაფერს ერთად ყრის მემგონი თემა უადგილო ადგილას არ გამიხსნია თუ კი მასჰინ მაპატიეთ ![]() ![]() აი ასეთი რამე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,417 რეგისტრ.: 9-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 709 ![]() |
ვიდეოც არის ამ ლინკზე
http://www.drive2.ru/cars/subaru/forester/...30376152542435/ ციტატა(ANS-555 @ Nov 15 2012, 13:28) [snapback]438718[/snapback] გადახვრეტა უნდა კაპოტსაც და კრილოსაც... კაპოტს არადა აი კრილოს კი უნდა. კაპოტზე პეტლის ზედა ნახვრეტზე უნდა დააჯინო პირდაპირ. ციტატა(levanisan @ Nov 15 2012, 14:29) [snapback]438738[/snapback] თან ჩემსას ალუმინის კაპოტი აქვს და ძალიან მსუბუქია ![]() ![]() ალუმინის +1-იანი ![]() მანდ ძალა ალუმინს მაინც არ დაადგება და მთავარი ეგაა ![]() ![]() ![]() |
|
|