![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
გადავიკითხე თემა და რომელია ის მოდელი 2.0 უტურბინო რომ 2.5 უტურბინოზე მეტი ცხენებითაა (190 -175 -ის წინააღმდეგ) და პახოდუ უფრო ნაკლებს წვავს? ზუსტად საჩემო ყოფილა
![]() ტურბინიანებში რომელია ყველაზე ეკონომიური და ნაკლებ ცხენიანი? (მანქანა მინდა ოჯახისთვის, ოღონდ ცოტა ყოჩაღი და ცქვიტიც რომ იყოს... ფორიკა 2002 -წლის შემდეგ, იმპრეზე NB 2001 -ის. ლეგასზე არ ვიცი არაფერი ![]() ![]() |
|
|