![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ცოტახანში მინდა ზეთის ტემპერატურის დაჩიკის დათრევა
ხოდა გლოუშიFტი ან რარაცა მსგავსი იაფიანი მარა კაი დაჩიკიმინდა და მირჩიეთრა ან თუ გაქვთ ვინმეს რამე იაფად შემომთავაზეთ http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-TINTED-7...878&vxp=mtr ესეთი ვინმეს ხოარ გაქვთ ან ხოარ გამოგიცდიათ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ერთი რამ მაინც მაინტერესებს, კარტერში დაყენებულის სენსორის მე არ მჯერა მაინც, კარტერში ის რაოდენობა ზეთის თუნდაც გაზაობისას, ან კიდევ მიხვევა მოხვევების დროს როდესაც ოდნავი სლივია, ან მიმავალზე არ იქნება იმდენი ლიტრაჟით, თან სულ ცვალებადი იქნება ეგ რაოდენობა, რადგან როცა მიადგამ ამოწრუპავს უფრო მეტს, არ მიადგამ ნაკლებს და ჩამოსული ზეთი კიდევ რამდენზე იქნება გაცხელებული ფიგ ევო ზნაეტ, რომ გაერევა ამ კარტერში ნადგომ ზეთში სენსორი ისე სწრაფად ვერ მოასწრებს რეაგირებას რომ ტემპერატურა ან ცხელია ან ცივია ვერ გაიგებ.
ვფიქრობ სასარგებლო შეიძლება იყოს სულ ორად ორი სენსორებიდან მიღებული მონაცემები: 1. სენდვიჩზე, ანუ რეალურად გავიგებთ რა ტემპერატურის ზეთი შედის ძრავში 2. ბლოკზე, კარტერის ვენტილაციის გვერდზე რომ ზაგლუშკააა, სადაც ტრაინიკზე აგრეთვე სასარგებლო მონაცემებს მიიღებ თუ რა წნევაა ვკლადიშზე. პირველი პუნტქი უფრო მომწონს რადგან კარტერში რა დონეზეც გახურებული ზეთი არ უნდა ჩამოდიოდეს, შესვლის მომენტი უფრო მნიშნელოვანია, თან თუ ზეთIს გაგრილების რადიატორს ამატებ ხო ვაბშე, ვკლადიშზე რა ტემპერატურის ზეთი შედის უფრო სასარგებლოა ჩემი აზრით. |
|
|