![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
s_u_b_a_r_u
რომელია და იაოპონსკი 2.0 რ ![]() ეს კუზაო არის TA-BL5 190 ცხენი მექანიკა TA-BL5 180 ცხენი აფტამატი 4 სიჩქარიანი რამდენად ცოტას წვას ეგ არ ვიცი უკვე 2.5 შედარებით . ხოლო ტურბინიან ლეგასებს და 3.0 ლეგასებს 5 სიჩქარიანი ავტომატი აქვთ და ტორმუზებიც ორივეს ერთნაირი უყენია დიდები 2.0 რ კი პატარები |
|
|